Polygoonjournaalvibesquote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
De muziek van Boudewijn klinkt ook daadwerkelijk gigantisch oud, he?
Stond a whiter shade of pale toen niet op 1?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.
Alleen, wel af en toe veel te vol gepropte uren, dus sommige liedjes die maar 45 seconden te horen warenOh, en een CD die blijft hangen is ook niet tof
Sterkte, hopelijk valt het mee met je moeder.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik is er weer. Wat een dag.![]()
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
Morgen wordt ze onderzocht.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Morgen ga ik naar Zwolle om mijn ouders te bezoeken
We mogen godverdomme NIKS meer!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Destijds mocht je ook nog gewoon over liefde en meisjes van 16 zingen. Tegenwoordig is dat te jong.
Ik heb hem laatst nog eens opgezet. Maar er zaten veel uren in met nummers waar ik nog nooit van had gehoord en die me ook niet zoveel deden. Ik denk dat rond 2010 zo’n beetje de beste lijst zal zijn geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Ook daar stond veel bagger in.
Ik zit even te rekenen en realiseer me dat we in 1999 dichter bij de release van Bohemian Rhapsody in 1975 zaten dan dat we nu bij het jaar 1999 zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.
Alleen, wel af en toe veel te vol gepropte uren, dus sommige liedjes die maar 45 seconden te horen warenOh, en een CD die blijft hangen is ook niet tof
Die heeft nooit op 1 gestaan. Gewoon Queen in de eerste!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Stond a whiter shade of pale toen niet op 1?
Ja, altijd leuk, als mensen niet verwachten dat iemand in de 20s (nu al wel 30 inmiddelsquote:Op donderdag 25 december 2025 22:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Paar jaar terug bij het Cuby museum in Grolloo geweest. Persoon aan de balie was echt van 'huh hoe kent iemand in de 20 Cuby'
Museumpje was wel echt leuk hoor!
Opvallend in de lijstquote:Op donderdag 25 december 2025 22:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst nog eens opgezet. Maar er zaten veel uren in met nummers waar ik nog nooit van had gehoord en die me ook niet zoveel deden. Ik denk dat rond 2010 zo’n beetje de beste lijst zal zijn geweest.
Sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik is er weer. Wat een dag.![]()
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
Morgen wordt ze onderzocht.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Morgen ga ik naar Zwolle om mijn ouders te bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |