dussssssssssssssssssss wat was de beste?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, erg zonde! Dat was voor mij het eennabeste festivaloptreden waar ik bij was.
Toen nog een meisje van 15.quote:
Alles gaat achteruit, vroeger was alles beter, etc. etc.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijk, er staan wel wat leuke liedjes in die lagere regionenOok een paar stinkers, maar ik verbaas me dat er zoveel goede nummers zo laag staan
Portishead op Hurricane 2013.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dussssssssssssssssssss wat was de beste?
Moet ik zelf de ggz bellen of doe jij t?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
'Ze was naakt, had verdriet, dus ging ik toch naar boven. Het mocht niet, maar ik moest de pijn verdoven.'
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:40 schreef camilero het volgende:
[..]
Alles gaat achteruit, vroeger was alles beter, etc. etc.
Blijkbaar mag dit gewoon, bij gebrek aan bewijsquote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet ik zelf de ggz bellen of doe jij t?
Destijds mocht je ook nog gewoon over liefde en meisjes van 16 zingen. Tegenwoordig is dat te jong.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:40 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toen ze nog zongen over meisjes van 16 in plaats van eraan zaten #marco
Ook daar stond veel bagger in.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.
Alleen, wel af en toe veel te vol gepropte uren, dus sommige liedjes die maar 45 seconden te horen warenOh, en een CD die blijft hangen is ook niet tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |