Sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik is er weer. Wat een dag.![]()
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
Morgen wordt ze onderzocht.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Morgen ga ik naar Zwolle om mijn ouders te bezoeken
Das waarquote:Op donderdag 25 december 2025 22:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan slechter toch? Nog geen Snollebollekes.
Jessica Biel in Summer Catch blijkbaar.quote:
Wild dat muv Pearl Jam geen daarvan blijvertjes zijn gebleken.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Opvallend in de lijst
Hoogste nieuwe is ‘A Night Like This’ van Caro Emerald op nummer 22, gevolgd door ‘Just Breathe’ van Pearl Jam (120) en ‘No Surrender’ van Kane (178) en ‘Back It Up’ van Caro Emerald (197). In totaal kent de Top 2000 114 nieuwe binnenkomers.
Arme kinderen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zag net een bericht voorbijkomen van iemand die haar kinderen Cuby en Blizzard heeft genoemd.
Ik was ergens halverwege de 50. Ben 44, dus vond ik niet zo heel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja toch?
Al noemde m'n Spotify Wrapped me wel 60. Auw.
Bijzonderquote:Op donderdag 25 december 2025 22:46 schreef EDMAN- het volgende:
Outkast - Atliens
Outkast - Two dope boys in a cadillac
dit ..
Dat is heel cool en egoïstisch en dom tegelijkquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zag net een bericht voorbijkomen van iemand die haar kinderen Cuby en Blizzard heeft genoemd.
Dat is vast iemand die haar katten haar kinderen noemt.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
No surrender staat er nog inquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wild dat muv Pearl Jam geen daarvan blijvertjes zijn gebleken.
Lekker dan als je net die ene bent die Blizzard heetquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Katten had nog gekund, maar je kinderen?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ze had ook fan van Gladys Knight kunnen zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Wel op 1991. Dus da's écht op het randje nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No surrender staat er nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |