Schijnt een of andere running gag te zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
Wat is dat de hele tijd met Huub in de berichtjesbalk?
Heb dat album destijds grijsgedraaid (op mijn iPod) dus dat zit een beetje ingebakken in het nostalgische deel van mijn brein.quote:
Gezien met Whitesnake in Enschede 2012quote:
Je schrijft haar naam fout, dat bedoelde ikquote:
Neuh, Hey Ya was gewoon een hit toen ik jong was. Is nostalgie gedreven zegmaarquote:Op donderdag 25 december 2025 22:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nice
hou je dan ook van die oude nummers van Outkast? Atliens enz?
I know, en ik gaf de reden ;-)quote:Op donderdag 25 december 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je schrijft haar naam fout, dat bedoelde ik![]()
![]()
Totaal geen ideequote:Op donderdag 25 december 2025 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is hij niet gecanceld? Hij is een behoorlijke wappie.
Klopt ja, maar dat zijn we toch wel een beetje vergeten met zn allen?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is hij niet gecanceld? Hij is een behoorlijke wappie.
Nee, Adje & co. Heb hem wel gezien als Vandenberg's Moonkings, maar blijkbaar treedt ie weer op als Vandenberg. Geen idee hoe het zit, zal wel een rechtszaak gewonnen hebben.quote:
Oh ja, had hem ook met Moonkings gezien. Was ietsje later, 2013 of zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Adje & co. Heb hem wel gezien als Vandenberg's Moonkings, maar blijkbaar treedt ie weer op als Vandenberg. Geen idee hoe het zit, zal wel een rechtszaak gewonnen hebben.
Ik hoop in ieder geval dat Marco niet meeluistert.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef EDMAN- het volgende:
Wat gaat Boudewijn zeggen over een meisje van 16? Ken het verder niet
Ik twee keer blijkbaar, 2014 en 2016.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, had hem ook met Moonkings gezien. Was ietsje later, 2013 of zo.
Ze ligt stil aan de kant van de wegquote:Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef EDMAN- het volgende:
Wat gaat Boudewijn zeggen over een meisje van 16? Ken het verder niet
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Marco niet meeluistert.
Die staat gvd hoger dan ditquote:
Beide eigenijk, maar een NL versie zat natuurlijk in de Heineken reclame. Van Amstel kan ik me dat niet herinnerenquote:
Heineken kon ik op een huisfeestje of zo nog wel prima waarderen. Niks spectaculairs maar kon er mee door. Amstel daarentegen vond ik echt paardenzeik.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beide eigenijk, maar een NL versie zat natuurlijk in de Heineken reclame. Van Amstel kan ik me dat niet herinneren
Oranjeboom, Bavaria etcquote:Op donderdag 25 december 2025 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heineken kon ik op een huisfeestje of zo nog wel prima waarderen. Niks spectaculairs maar kon er mee door. Amstel daarentegen vond ik echt paardenzeik.
Keer op een festival in België hele weekend alleen maar Duvel gedronken. Het was een goed festival.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oranjeboom, Bavaria etc
Daarom Duvel
Oh god, Duvel.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oranjeboom, Bavaria etc
Daarom Duvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |