Dit moet je pas zeggen als we aan de top1000 zijn begonnenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook War Pigs kunnen staan
Ik denk niet dat die mensen op War Pigs hadden gestemd als ze niet op Har konden stemmen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook War Pigs kunnen staan
Zijn auto is te klein?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
Wat is dat de hele tijd met Huub in de berichtjesbalk?
dan liever forgot about drequote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf het een geweldig nummer vinden.
Sowieso. 20-21 vandaag was een heel fijn uurtje, wij zaten ook net in de auto toenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig was er lekkere muziek onderweg!
Leg uitquote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het nummer wel, dat het er niet in staat niet.
nee man, ik heb echt liever deze.quote:
Normaal gesloten sluit het ene het andere niet uit. Dat is alleen in een lijst als dit het gevalquote:
met 14x suk en fuk is dat niet zo lastigquote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat erger in de lijst dan die watermeloen.
Hij zegt "mooi man", ik zeg het nummer is wel mooi, maar dat het niet in de lijst staat is niet mooi.quote:
jezus, ik ben traag van begripquote:Op donderdag 25 december 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zegt "mooi man", ik zeg het nummer is wel mooi, maar dat het niet in de lijst staat is niet mooi.
Oeh, lekker, heb ik ook nog in de koelkast voor komende week.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
jezus, ik ben traag van begrip
zal d'n Duvel zijn
excuseer
Ja klopt. Appel bijvoorbeeld. Ben ik allergisch voor 🤒quote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat erger in de lijst dan die watermeloen.
Beter dan een triple, dan moeten we naar DRT.quote:
Terugzwaaiquote:Op donderdag 25 december 2025 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom even zwaaien naar iedereen hier
Ook lekker! Ik heb slechts 2 kerstbiertjes dit jaar, dus doe er even rustig meequote:Op donderdag 25 december 2025 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hier nu een Gordon Xmas, lekker wel
het is nu het momentquote:Op donderdag 25 december 2025 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook lekker! Ik heb slechts 2 kerstbiertjes dit jaar, dus doe er even rustig mee
Enige keer dat je Gordon en lekker in de zelfde zin wilt zienquote:Op donderdag 25 december 2025 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hier nu een Gordon Xmas, lekker wel
'Gordon stopt met zingen, hij voelt zich er niet lekker meer bij'quote:Op donderdag 25 december 2025 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Enige keer dat je Gordon en lekker in de zelfde zin wilt zien
Is ie ooit begonnen met zingen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
'Gordon stopt met zingen, hij voelt zich er niet lekker meer bij'
Cindy?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Oh straks dubbel stemlijstgenot achter elkaar
Oeh, volgend jaar live zien.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
1718 Burning Heart Vandenberg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |