Waarom? Een coverband is toch ook niet per se triest?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind het echt dieptriest hoe erg hij Stromae nadoet
Aandachtquote:
Ja als Urgent in de lijst had gestaan was die keuze moeilijker geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:46 schreef zorro28 het volgende:
de beste Foreigner in de lijst, niet dat dat moeilijk is
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:46 schreef Tussle266 het volgende:
Wanneer komt Still Dre eigenlijk?
Was jarenlang mijn wekker, toen ik een krantenwijk had. Kan het nu niet meer aanhoren zonder instant saggerijnig te wordenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Jezus wat een gedoe zeg. Maar goed je hebt ook niet echt een keus dan. Goed dat je weer thuis bent iigquote:Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, gezellige dag gehad met de familie, lekker gegeten enzo, krijgen we op de terugweg - bijna thuis - een belletje uit de auto van m'n ouders. Of we ze op konden komen halen, want ze hadden pech
Uiteindelijk die auto mooi een stukje kunnen slepen, je maakt wat mee op Eerste Kerstdag
Oh rip, goed opgelost welquote:Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, gezellige dag gehad met de familie, lekker gegeten enzo, krijgen we op de terugweg - bijna thuis - een belletje uit de auto van m'n ouders. Of we ze op konden komen halen, want ze hadden pech
Uiteindelijk die auto mooi een stukje kunnen slepen, je maakt wat mee op Eerste Kerstdag
Sommige dingen moet je gewoon niet vertalen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:49 schreef Evenstar het volgende:
watermeloen suiker hoog .... goede lyrics!
Beter dan de vorige van Harryquote:Op donderdag 25 december 2025 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit nog wel geinig eigenlijk
Mooi man.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:49 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet vertalen.
Luister je mee, Claudia de Breij!?
Ik blijf het een geweldig nummer vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Was jarenlang mijn wekker, toen ik een krantenwijk had. Kan het nu niet meer aanhoren zonder instant saggerijnig te worden
en het is ook niet echt een goed nr. dan zijn er betere hiphop nummers die wel een plekje verdienen imo
Nee dacht een zangerquote:
Gelukkig was er lekkere muziek onderweg!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jezus wat een gedoe zeg. Maar goed je hebt ook niet echt een keus dan. Goed dat je weer thuis bent iig
Het nummer wel, dat het er niet in staat niet.quote:
Eens, maar liever dat nog dan haar eigen liedjequote:Op donderdag 25 december 2025 21:49 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet vertalen.
Luister je mee, Claudia de Breij!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |