dat heb ik met kinderenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind de zwaaiers middenin het café onnodiger.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2025 21:36 schreef Cee het volgende:
Vocaal ongeëvenaard, is mijn bescheiden mening.
Kinderen in het Top 2000 café, echt, haat aan die ouders.quote:
Ja mijn ouwelui maken er ook altijd wat onbenulligs van met kalkoen én rollade én weet ik hoeveel varianten aardappels en salades etc.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haaa Deco! Tsja, we hebben weer veel gegeten zullen we maar zeggen.
Ja en dan worden ze blootgesteld aan deze troepquote:Op donderdag 25 december 2025 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kinderen in het Top 2000 café, echt, haat aan die ouders.
Ja dat is wel een bazenoptredenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen maar adviseren, iedereen die roept 'mja, ik heb niet zoveel met Queen', luister/kijk even naar het optreden van Wembley 1986. Dát is een perfecte doorsnede van hun kracht. Hun live-kracht was meesterlijk.
Zijn Stromae-medleys zijn wel oprecht heel goed. Hij doet zijn geuzennaam eer aan.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Johan Derksen vindt Paul Rodgers een betere zanger
Ik vind het echt dieptriest hoe erg hij Stromae nadoetquote:Op donderdag 25 december 2025 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zijn Stromae-medleys zijn wel oprecht heel goed. Hij doet zijn geuzennaam eer aan.
Maar de echte Stromae blijft wel onovertroffen.
Jup, daar was ik ook bij. Helaas wel de enige keer Stromae livequote:Op donderdag 25 december 2025 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was het warm en druk op Pinkpop 2014.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Stromae setlists
Hij is ook 1 keer op Lowlands geweest toen ik er was, maar niet gezien toen wegens te drukquote:Op donderdag 25 december 2025 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was het warm en druk op Pinkpop 2014.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Stromae setlists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |