Huh.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nooit van gehoord deze. Klinkt fantastisch al.
Opvoeding grotendeels uitbesteed aan YouTube shorts en Tiktok, vrees ikquote:
Was in de war met Twisted Sisterquote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet met David COverdale, die stopt er juist mee
Wat is er?quote:
Het is wel beter dan 6 7.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Opvoeding grotendeels uitbesteed aan YouTube shorts en Tiktok, vrees ik
Ja geen idee hoe ik dit gehoord zou moeten hebben. Wordt op de radio niet meer gedraaid denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef asco het volgende:
[..]
Dat je dit nog nooit gehoord hebt.
Was even wat aan het opruimen hier en heb dat nummer van Diggy Dex helemaal niet bewust meegekregen. #winningquote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Tussle266 het volgende:
Als eerst zo'n Diggy Dex komt, is zo'n topblok daarna echt nog veel beter he.
tenzij je er eenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:36 schreef PippenScottie het volgende:
Deze zangeres wordt toch een linkje als je haar naam typt?
Amanda Marshall
| 1 | [i][/i] |
Ik hoor m toevallig net op de radio!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik dit gehoord zou moeten hebben. Wordt op de radio niet meer gedraaid denk ik.
Het is gewoon zo’n grote artiest dat er een speciale link voor isquote:Op donderdag 25 december 2025 13:36 schreef PippenScottie het volgende:
Deze zangeres wordt toch een linkje als je haar naam typt?
Amanda Marshall
Ja alleen dit is de top 2000. Daar worden veel onreguliere nummers gedraaid.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoor m toevallig net op de radio!
In de Top 2000 natuurlijk!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik dit gehoord zou moeten hebben. Wordt op de radio niet meer gedraaid denk ik.
Niet heel vaak, nee.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed podium om wat bekendheid op te bouwen als artiest, inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alleen dit is de top 2000. Daar worden veel onreguliere nummers gedraaid.
Best een juweeltje inderdaad.quote:
Nee, zijn zusjequote:
Ik krijg dat gevoel vooral bij Read All About It Part 2.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En zoals ik net al zei, als er iemand afvalt bij een talentenjacht op tv, gooien ze deze op de achtergrond
Ja op die stations wel dus. Hoeft niet te betekenen dat ik naar die stations luister.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet heel vaak, nee.
https://www.wathoorjewaar(...)ul-goodbye/#playlist
Hij had van de week weer eens gewonnen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Patrick, zo vaak verslagen bij een popquiz
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel vooral bij Read All About It Part 2.
Die staat er toch niet meer in denk ik?
Ga je schamenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef ok01 het volgende:
Heb niks met Broes, maar vind deze echt prachtig
Ik was er niet, dus dat kanquote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had van de week weer eens gewonnen.
The little girl, who's daddy is not home?quote:
Die verdiend sowieso wel een plekje in de lijst ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier had ook meeting kunnen staan
Oh ja...I stand correctedquote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Billie Jean was toch ook een 'haar'?
Die stond er 2 keer in in de Ekdom/Stenderstijd volgens mijquote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die verdiend sowieso wel een plekje in de lijst ja.
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op die stations wel dus. Hoeft niet te betekenen dat ik naar die stations luister.
Keer of 5 denk ik welquote:Op donderdag 25 december 2025 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die stond er 2 keer in in de Ekdom/Stenderstijd volgens mij
Zo vaak? neeeequote:
Ik heb ook niets met Broesquote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef ok01 het volgende:
Heb niks met Broes, maar vind deze echt prachtig
4 aldus Wikiquote:
I'm impressed. Smaakvol land.quote:
Het probleem is vooral dat alleen op dit deel van zijn discografie gestemd wordt.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was er niet, dus dat kan
Reeds behandeldquote:Op donderdag 25 december 2025 13:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4x om precies te zijn
In mijn lijst staat ie zo,'n 60x inquote:
Het zijn net kinderenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anouk jaagt ze er ook snel doorheen
Die kinderen houdt ze over het algemeen wel, de verwekkers daarentegen.quote:
Alsof hij buiten Born In The USA niets belangwekkends gemaakt heeft, inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat alleen op dit deel van zijn discografie gestemd wordt.
Ik had t ook meer over dr noukiequote:Op donderdag 25 december 2025 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die kinderen houdt ze over het algemeen wel, de verwekkers daarentegen.
Nou komt dit van Born to Run.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof hij buiten Born In The USA niets belangwekkends gemaakt heeft, inderdaad.
Ieder zijn smaak!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In mijn lijst staat ie zo,'n 60x in
Hierna gaat de rem er wel weer even op.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anouk jaagt ze er ook snel doorheen
https://www.last.fm/user/(...)/_/Beautiful+Goodbyequote:Op donderdag 25 december 2025 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alleen dit is de top 2000. Daar worden veel onreguliere nummers gedraaid.
Maar BJ nietquote:
Voor een middelgrote hit van 30 jaar terug is dat niet slecht.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/(...)/_/Beautiful+Goodbye
Wordt toch wel 10/20 keer per jaar op Radio 2 gedraaid.
Ja dus dan zou ik net op dat moment moeten luisteren. En ik luister eigenlijk alleen Soul en Jazz. NPO 2 alleen einde van het jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/(...)/_/Beautiful+Goodbye
Wordt toch wel 10/20 keer per jaar op Radio 2 gedraaid.
Ik hoor het nummer ook nooit hoor. Maar ken het wel van de Top 2000 o.a.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus dan zou ik net op dat moment moeten luisteren. En ik luister eigenlijk alleen Soul en Jazz. NPO 2 alleen einde van het jaar.
Ik ken het nummer nog van toen het een hit was.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor het nummer ook nooit hoor. Maar ken het wel van de Top 2000 o.a.
Mensen die dat soort kleine mormels meenemen naar een akoestisch concertquote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef alopio het volgende:
Waarom je baby meenemen naar het cafe. Regel een oppas
"Kijk eens wat een leuk kind ik heb."quote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef alopio het volgende:
Waarom je baby meenemen naar het cafe. Regel een oppas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |