Goed podium om wat bekendheid op te bouwen als artiest, inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alleen dit is de top 2000. Daar worden veel onreguliere nummers gedraaid.
Best een juweeltje inderdaad.quote:
Nee, zijn zusjequote:
Ik krijg dat gevoel vooral bij Read All About It Part 2.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En zoals ik net al zei, als er iemand afvalt bij een talentenjacht op tv, gooien ze deze op de achtergrond
Ja op die stations wel dus. Hoeft niet te betekenen dat ik naar die stations luister.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet heel vaak, nee.
https://www.wathoorjewaar(...)ul-goodbye/#playlist
Hij had van de week weer eens gewonnen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Patrick, zo vaak verslagen bij een popquiz
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel vooral bij Read All About It Part 2.
Die staat er toch niet meer in denk ik?
Ga je schamenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef ok01 het volgende:
Heb niks met Broes, maar vind deze echt prachtig
Ik was er niet, dus dat kanquote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had van de week weer eens gewonnen.
The little girl, who's daddy is not home?quote:
Die verdiend sowieso wel een plekje in de lijst ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier had ook meeting kunnen staan
Oh ja...I stand correctedquote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Billie Jean was toch ook een 'haar'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |