hjmquote:
1. hij moet nog gedoucht worden, want ik vond dat hij laatst ook wel echt begon te ruikenquote:
Doe Maarquote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef alopio het volgende:
Een van de beste Nederlandse groepen ooit
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een klepper he? Veel leuker dan Sterrenstof
Beter dan watskeburt ookquote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een klepper he? Veel leuker dan Sterrenstof
Holleeder gifjes zijn niet zo snel te vinden kwam ik net achterquote:
Ja, daarom heb ik maar een Gemist giffiequote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Holleeder gifjes zijn niet zo snel te vinden kwam ik net achter
Kan er wel eentje voor je maken, brbquote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen neuzen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooit nog live gezien. Toen rook de concertzaal ook...quote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft even ander muziekje opgezet
Bekijk deze YouTube-video
Gaat Miracle over rimmen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat over rimmen en sterrenstof over wat je eraf likt
Ik wanneer Feel Good Inc opkomt in 2077:quote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn generatie danst straks in het bejaardentehuis op Jeugd en Gorillaz
Geile flikker, ouwe pik, ouwe pijp!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik maar een Gemist giffie
[ afbeelding ]
[..]
Kan er wel eentje voor je maken, brb
Kom op konijntje doe maar wiebele wiebelequote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wiebel ook braaf op de bank mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |