quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon één van de 20 die op de keuzelijst stonden erbij geklikt
Ging me meer om dat bericht wat Bart voorlas, dat die jongen z'n pa GnR fan was en dat Live and let die z'n favo nummer was....quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon één van de 20 die op de keuzelijst stonden erbij geklikt
Je ziet ze genietenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spat er vanaf he, de feestvreugde
Ik wiebel ook braaf op de bank meequote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Je ziet ze genietenoet dansjes in woonkamer
nog nooit op de radio gehoord buiten de top2000quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Echoes vroeger veel op de radio draaiden.
Tja, hitje dit dat. En het grote publiek stemt altijd kutquote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Gretzl het volgende:
De Jeugd [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hoezo is Hollereer bij het grote publiek populairder dan De Formule?
Deze stond in de Top 40, De Formule slechts in de Tipparade. Duh.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Gretzl het volgende:
De Jeugd [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hoezo is Hollereer bij het grote publiek populairder dan De Formule?
Ik beaam ditquote:Op donderdag 25 december 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huize Muis ruikt gewoon naar hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |