quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon één van de 20 die op de keuzelijst stonden erbij geklikt
Ging me meer om dat bericht wat Bart voorlas, dat die jongen z'n pa GnR fan was en dat Live and let die z'n favo nummer was....quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon één van de 20 die op de keuzelijst stonden erbij geklikt
Je ziet ze genietenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spat er vanaf he, de feestvreugde
Ik wiebel ook braaf op de bank meequote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Je ziet ze genietenoet dansjes in woonkamer
nog nooit op de radio gehoord buiten de top2000quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Echoes vroeger veel op de radio draaiden.
Tja, hitje dit dat. En het grote publiek stemt altijd kutquote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Gretzl het volgende:
De Jeugd [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hoezo is Hollereer bij het grote publiek populairder dan De Formule?
Deze stond in de Top 40, De Formule slechts in de Tipparade. Duh.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:43 schreef Gretzl het volgende:
De Jeugd [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hoezo is Hollereer bij het grote publiek populairder dan De Formule?
Ik beaam ditquote:Op donderdag 25 december 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huize Muis ruikt gewoon naar hond
hjmquote:
1. hij moet nog gedoucht worden, want ik vond dat hij laatst ook wel echt begon te ruikenquote:
Doe Maarquote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef alopio het volgende:
Een van de beste Nederlandse groepen ooit
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een klepper he? Veel leuker dan Sterrenstof
Beter dan watskeburt ookquote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een klepper he? Veel leuker dan Sterrenstof
Holleeder gifjes zijn niet zo snel te vinden kwam ik net achterquote:
Ja, daarom heb ik maar een Gemist giffiequote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Holleeder gifjes zijn niet zo snel te vinden kwam ik net achter
Kan er wel eentje voor je maken, brbquote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen neuzen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooit nog live gezien. Toen rook de concertzaal ook...quote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft even ander muziekje opgezet
Bekijk deze YouTube-video
Gaat Miracle over rimmen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat over rimmen en sterrenstof over wat je eraf likt
Ik wanneer Feel Good Inc opkomt in 2077:quote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn generatie danst straks in het bejaardentehuis op Jeugd en Gorillaz
Geile flikker, ouwe pik, ouwe pijp!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik maar een Gemist giffie
[ afbeelding ]
[..]
Kan er wel eentje voor je maken, brb
Kom op konijntje doe maar wiebele wiebelequote:Op donderdag 25 december 2025 11:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wiebel ook braaf op de bank mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |