Hier ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar even op de radio gezet, 81 ziggo is vastgelopen
Storing, ook op KPN.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tame Impala is flink gezaktquote:Op donderdag 25 december 2025 08:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zou je over vijf minuten weer zijn vergetenquote:Op donderdag 25 december 2025 08:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Mute
Ken maar 1 nummer van ze en dat hou ik graag zo
1 x is wel genoeg (en dan zou ik Blauwe dag nemen), maar in de hoofden van gemiddeld Nederland werkt dat gewoon anders.quote:
Dan pas?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zou je over vijf minuten weer zijn vergeten
Veel mensen vinden vanille lekker, om het zo maar even te zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Snap het ook gewoon niet. De stemmen zijn nietszeggend. De teksten zijn ook niet hoogwaardig ofzo
Dit jaar 5x ofzo, vooruit.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
1 x is wel genoeg (en dan zou ik Blauwe dag nemen), maar in de hoofden van gemiddeld Nederland werkt dat gewoon anders.
Ja, maar dit klonk als vieze chemische vanille.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel mensen vinden vanille lekker, om het zo maar even te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
2004 belde en zei neequote:Op donderdag 25 december 2025 08:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Een stemlimiet van bijvoorbeeld drie nummers per artiest zou fijn zijn. Weet niet of Poco en Dan Fogelberg dit jaar in de lijst staan, maar dat zou wel fijner zijn dan 18 keer dezelfde artiest.
Ik zou niet rekenen op die twee neequote:Op donderdag 25 december 2025 08:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Een stemlimiet van bijvoorbeeld drie nummers per artiest zou fijn zijn. Weet niet of Poco en Dan Fogelberg dit jaar in de lijst staan, maar dat zou wel fijner zijn dan 18 keer dezelfde artiest.
quote:Op donderdag 25 december 2025 08:25 schreef Gretzl het volgende:
Blijft gek dat dj's zoals Alan Walker de vocale artiest niet als featuring vermelden.Omdat Alan Walker elk optreden een andere zangeres heeft is me laatst opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
Elke dag wat moeten inspreken bij de troep van Boulevard gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op donderdag 25 december 2025 08:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jeroen de jonge, frisse sidekick van Edwin Evers was. Ziet er nu uit als een Radio 2 man die binnenkort overstapt naar Radio 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |