SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
2004 belde en zei neequote:Op donderdag 25 december 2025 08:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Een stemlimiet van bijvoorbeeld drie nummers per artiest zou fijn zijn. Weet niet of Poco en Dan Fogelberg dit jaar in de lijst staan, maar dat zou wel fijner zijn dan 18 keer dezelfde artiest.
Ik zou niet rekenen op die twee neequote:Op donderdag 25 december 2025 08:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Een stemlimiet van bijvoorbeeld drie nummers per artiest zou fijn zijn. Weet niet of Poco en Dan Fogelberg dit jaar in de lijst staan, maar dat zou wel fijner zijn dan 18 keer dezelfde artiest.
quote:Op donderdag 25 december 2025 08:25 schreef Gretzl het volgende:
Blijft gek dat dj's zoals Alan Walker de vocale artiest niet als featuring vermelden.Omdat Alan Walker elk optreden een andere zangeres heeft is me laatst opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
Elke dag wat moeten inspreken bij de troep van Boulevard gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op donderdag 25 december 2025 08:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jeroen de jonge, frisse sidekick van Edwin Evers was. Ziet er nu uit als een Radio 2 man die binnenkort overstapt naar Radio 5.
Daar heeft 'ie al gezeten, maar was 'ie mentaal nog te jeugdig voor.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jeroen de jonge, frisse sidekick van Edwin Evers was. Ziet er nu uit als een Radio 2 man die binnenkort overstapt naar Radio 5.
Same old lang Syne is zo mooi. Netherlands heeft er wel lang ingestaan. Call it Love is pure genie.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet rekenen op die twee nee
En bezingt zichzelfquote:Op donderdag 25 december 2025 08:30 schreef Szura het volgende:
Dit nummer zou door AI gemaakt kunnen zijn
Luister altijd het eerste half uurtje van de Top 2000. Alleen voor Van Inkel. Radiogeschiedenis.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie al gezeten, maar was 'ie mentaal nog te jeugdig voor.
Edit: Ik zat met Jeroen van Inkel in m'n hoofd.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:30 schreef Szura het volgende:
Dit nummer zou door AI gemaakt kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |