Tsja dat is het besproken model. Ik zou ook anders kiezen maar jaquote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel schandalig. NPO wordt door publiek geld betaald maar heeft nu al 10 minuten reclame.
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar het is extreem rechts die een pluris hekel heeft aan onafhankelijk nieuws.
De bezuinigen hebben ze niet zelf bedacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.
Nog 1 keer op oudejaarsavond met Smells Like Teen Spiritquote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Ron D in de lijst mag ik hopen
De politiek bepaalt toch het financieringsmodel?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.
quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog 1 keer op oudejaarsavond met Smells Like Teen Spirit
Ja maar het effect (bezuinigen op kwaliteit van de radio) ipv de riante salarissen die ze zichzelf uitkeren hadden ze vast niet zien aankomen.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politiek bepaalt toch het financieringsmodel?
Geen fan begrijp ik?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Ron D in de lijst mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |