Kou lijden.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:46 schreef CruzerXtreme het volgende:
wat doen al die mensen daar, zo vroeg in de ochtend
quote:Op donderdag 25 december 2025 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kou lijden.
Een gevoelstemperatuur van -12 (iig buiten), dat weet je dus niet op het moment dat je een kaartje koopt.
Dit is misschien nog wel eentje die wat meer reddingsstemmen kan krijgen, maar ik geef m niet nog 10 jaar zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 25 december 2025 07:28 schreef Mark-Hgl het volgende:
De tune
Zal ook wel het laatste jaar zijn.
Ik heb afgelopen voorjaar aan de voorkant van het huis deels geisoleerd. Het stuk wat nog niet gedaan is voelt gelijk een stuk of 10 graden kouder nu de oostenwind er op staat.quote:
De slaapkamer ligt op het oosten.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen voorjaar aan de voorkant van het huis deels geisoleerd. Het stuk wat nog niet gedaan is voelt gelijk een stuk of 10 graden kouder nu de oostenwind er op staat.
Nieuwbouw, 14 hoog, en de verwarming staat gewoon uit, nette isolatie.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De slaapkamer ligt op het oosten.
De gordijnen zijn nu zo strak mogelijk tegen het raam vastgebonden met tape en touw.
T'is te hopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:42 schreef asco het volgende:
Oh dit.
Je hoort dit hier voor het laatst.
Niet haten op MEAUquote:
Ik zit in een jaren 30 woning waar in de loop de jaren wat uitbouwtjes en dakkapellen op gemaakt zijn, dus dat verschil is wel flink merkbaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwbouw, 14 hoog, en de verwarming staat gewoon uit, nette isolatie.
Youth van d'n aldi word ik ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet haten op MEAU(dat is andere kwaliteit)
Politiek heeft het daarna nog gestikt van de zwarte bladzijdes. Dan lijkt de corona-tijd nog bijna romantisch.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
De presentatrice noemt corona “een zwarte bladzijde in ons leven”
Dat is dan ook wel weer licht overdreven
Ik ga even lopen zo, denk ik. Zoals altijd op eerste kerstochtend, al kan ik nu niet meer naar het graf van pap. Nouja, kan wel, maar dan ben ik vanavond weer thuisquote:Op donderdag 25 december 2025 07:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Begin van het volgende uur is prima om even te gaan douchen met de eerste 4 platen zo te zien.
Volop genoten.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
De presentatrice noemt corona “een zwarte bladzijde in ons leven”
Dat is dan ook wel weer licht overdreven
Je loopt je vanzelf warmquote:Op donderdag 25 december 2025 07:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om even een rondje te gaan hardlopen als het straks licht is, maar met die gevoelstemperatuur…
Boudewijn de Groot?quote:Op donderdag 25 december 2025 07:53 schreef asco het volgende:
Zo, mijn vriendin is ook wakker en is NIET happy met dit nummer. Ze vindt dit echt de meest verschrikkelijke plaat. Hahaha, heerlijk.
Ja,gaat haar door merg en been.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot?
Van die muziek die m'n jonge zelf altijd afzeek, want truttig & ouderwets.
25-30 jaar later vind ik het heel mooi.
De avond vind ik wel mooi, maar dit van net niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vind Boudewijn de Groot nog steeds oubollig en truttig… zal nooit mijn muziek worden.
Dit is van die muziek die inmiddels wat ver af staat van een groot deel van de stemmers, en richting uitgang gaat. De generatie die ermee opgegroeid is krimpt.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
Het resoneert niet echt die meester prikkebeen.
Hopelijk krijgen we nu een leuk nummer.
--> www.snob2000.nlquote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel schandalig. NPO wordt door publiek geld betaald maar heeft nu al 10 minuten reclame.
Dan meer betalen, en de reclame's uitsluiten.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel schandalig. NPO wordt door publiek geld betaald maar heeft nu al 10 minuten reclame.
Die website werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
--> www.snob2000.nl
Voor zover mogelijk, gaat dat hier heel vaak zo rond het hele uur.
Of verlaging van het salaris van de directiequote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan meer betalen, en de reclame's uitsluiten.
Deze wel?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die website werkt niet bij mij.
Ja die doet het wel! Ik ga er eens kijken, bedankt!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze wel?
https://ondergewaardeerdeliedjes.nl/snob-2000-keuzelijst-2025/
Kan ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of verlaging van het salaris van de directie
Tsja dat is het besproken model. Ik zou ook anders kiezen maar jaquote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar het is extreem rechts die een pluris hekel heeft aan onafhankelijk nieuws.
De bezuinigen hebben ze niet zelf bedacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.
Nog 1 keer op oudejaarsavond met Smells Like Teen Spiritquote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Ron D in de lijst mag ik hopen
De politiek bepaalt toch het financieringsmodel?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar dit politieke nou vandaan komt snap ik niet helemaal.
quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog 1 keer op oudejaarsavond met Smells Like Teen Spirit
Ja maar het effect (bezuinigen op kwaliteit van de radio) ipv de riante salarissen die ze zichzelf uitkeren hadden ze vast niet zien aankomen.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politiek bepaalt toch het financieringsmodel?
Geen fan begrijp ik?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Ron D in de lijst mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |