Boudewijn de Groot?quote:Op donderdag 25 december 2025 07:53 schreef asco het volgende:
Zo, mijn vriendin is ook wakker en is NIET happy met dit nummer. Ze vindt dit echt de meest verschrikkelijke plaat. Hahaha, heerlijk.
Ja,gaat haar door merg en been.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot?
Van die muziek die m'n jonge zelf altijd afzeek, want truttig & ouderwets.
25-30 jaar later vind ik het heel mooi.
De avond vind ik wel mooi, maar dit van net niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vind Boudewijn de Groot nog steeds oubollig en truttig… zal nooit mijn muziek worden.
Dit is van die muziek die inmiddels wat ver af staat van een groot deel van de stemmers, en richting uitgang gaat. De generatie die ermee opgegroeid is krimpt.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
Het resoneert niet echt die meester prikkebeen.
Hopelijk krijgen we nu een leuk nummer.
--> www.snob2000.nlquote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel schandalig. NPO wordt door publiek geld betaald maar heeft nu al 10 minuten reclame.
Dan meer betalen, en de reclame's uitsluiten.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel schandalig. NPO wordt door publiek geld betaald maar heeft nu al 10 minuten reclame.
Die website werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
--> www.snob2000.nl
Voor zover mogelijk, gaat dat hier heel vaak zo rond het hele uur.
Of verlaging van het salaris van de directiequote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan meer betalen, en de reclame's uitsluiten.
Deze wel?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die website werkt niet bij mij.
Ja die doet het wel! Ik ga er eens kijken, bedankt!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze wel?
https://ondergewaardeerdeliedjes.nl/snob-2000-keuzelijst-2025/
Kan ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of verlaging van het salaris van de directie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |