Klein beetje water aan het begin kan op zich nog best prima zijn om de whisky te 'openen'quote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor mij standaard zonder de rocks, hoeft voor mij niet langzaam aangelengd te worden met water.
Ik heb veel liever dat hij dat begin december krijgt, waardoor hij de T2000 moet overslaanquote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja of gewoon omdat Rinkeldekinkel een pan op zijn harses krijgt tijdens deze week.
Glij bijna mn bed afquote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ok01 loopt hier wel warm voor
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een lekker scheurend uurtje qua gitaren
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
nee nee, rocks. Die koelstenen. Geen smeltijs.
Nederland is een....quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef Evenstar het volgende:
15x Sukje en Fukje die hoger staan dan dit allemaal ...
I was crying when I met you, now I'm crying to forget youquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Steven Tyler heeft ooit een 16-jarig meisje 'geadopteerd' zodat ie haar bij kon gaan wonen en hij haar kon neuken.
Als we iedere jaren '70 ster de Marco behandeling zouden geven blijft er weinig over.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Steven Tyler heeft ooit een 16-jarig meisje 'geadopteerd' zodat ie haar bij kon gaan wonen en hij haar kon neuken.
Gaat mss een beetje snobby klinken, maar heb als whisky liefhebber dus nog nooit Jameson gedronkenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jameson., kreeg het voor mijn verjaardag laatst
Inderdaad, zit er liever een tijdje mee in mn hand zodat ie juist wat warmer word.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzo
Jij verdient betere vrienden.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jameson., kreeg het voor mijn verjaardag laatst
Dat had Rob de Nijs moeten wetenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Nee kom, niet overdrijven. Ik heb ooit jenever op, en die werd zó koud geserveerd dat de ijsschilfers er bovenop zaten. Dát was zonde (en omdat het gewoon écht waardeloze jenever was). Maar goeie whisky moet je koud, lekker koud, kunnen drinken. Niet té koud, nee.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzo
Bij Rob was het andersom toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had Rob de Nijs moeten weten
Of Boudewijn de Groot
Livquote:Op donderdag 25 december 2025 01:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Tyler liet zijn eigen dochter opvoeden door Todd Rundgren
Dat vond ik dus het meest misselijke van alles, al die Marco-stemmen. Dat kan écht niet alleen maar het publiek geweest zijn. Geloof ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:22 schreef Redefine het volgende:
Alle nummers van vieze Marcotje staan ook hoger. En twee keer Karst...
Heel begrijpelijk, als student heb ik heel veel andere whisky soorten ook niet gedronkenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaat mss een beetje snobby klinken, maar heb als whisky liefhebber dus nog nooit Jameson gedronken
Welkom!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, toch een fijne tijd gehad. Extra keer op en neer gereden, worth it
Dank voor de shout-out bij Snowman, erg van genoten! Nu bijna Moth To A Flame stemplaatgenot
Mjah, die jaren 70-sterren werden ook pas jaren later bekend. Wie weet wat we over een aantal jaar te horen krijgen over onze favoriete artiesten van nuquote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als we iedere jaren '70 ster de Marco behandeling zouden geven blijft er weinig over.
Blij dat de mores op dat vlak wel iets is veranderd
Oh, moeten ze op hun knieën dan van meneer van Nieuwkerk?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:22 schreef Redefine het volgende:
Publiek staat er weer bij alsof er chansons worden afgespeeld.
Oh ja, die deed de Heleen van Royen aanpakquote:Op donderdag 25 december 2025 01:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij Rob was het andersom toch?
Hij was 16 en zij al 68?
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een film uit de LOTR reeks heb gezienquote:
Waren flinke stemoproepen op de soosjulsquote:Op donderdag 25 december 2025 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat vond ik dus het meest misselijke van alles, al die Marco-stemmen. Dat kan écht niet alleen maar het publiek geweest zijn. Geloof ik niet.
Shamequote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een film uit de LOTR reeks heb gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alle 3 de extended editions echt minimaal 30x gezien denk ik....quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Het is vooral zo raar dat ze voorheen niet op hem stemden en nu opeens wel. Terwijl die dingen zelf heeft toegegeven waardoor mensen eerder niet op hem wilde stemmen. Maar ja vrijspraak he...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat vond ik dus het meest misselijke van alles, al die Marco-stemmen. Dat kan écht niet alleen maar het publiek geweest zijn. Geloof ik niet.
Dat is waar. Hoe dan ook, vreselijk, echt vreselijk. Ik ben benieuwd naar de spreeks van dj's tijdens de liedjes van Marco B.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waren flinke stemoproepen op de soosjuls
Ik kreeg verder nog alleen een top 40 quiz kalenderquote:Op donderdag 25 december 2025 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij verdient betere vrienden.![]()
Maar het is een aardig gebaar
Deze topic over De Levenquote:
Lul ik nu buitenlands?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de extended editions echt minimaal 30x gezien denk ik....Ik heb ze nog nooit gezien. En volgens mij heb ik nog niet eens alledrie de films ooit helemaal gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |