We hadden het al over die compressors vanavond, dat is wel mooiquote:Op donderdag 25 december 2025 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Haha, de compressor gaat volgens mij niet goed op die pan
Eens.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Snob stond deze zonder Run DMC. Dan mis je toch iets
Daarom heb ik er ook op gestemdquote:Op donderdag 25 december 2025 01:17 schreef Evenstar het volgende:
Dit mag er toch niet uitvallen mensen wt is dit
Ik wil met goed gezelschap wel een goede whisky on the rocks.quote:
Het klonk bij een van de eerste slagen echt even alsof het geluid distorttequote:Op donderdag 25 december 2025 01:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We hadden het al over die compressors vanavond, dat is wel mooi
Morgen krijgt Jeroen te horen dat het niet meer kan door technische limieten. Please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mensen die ijs in hun whisky doen verdienen geen goed gezelschapquote:Op donderdag 25 december 2025 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil met goed gezelschap wel een goede whisky on the rocks.
Nou ja het zit dus zo...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap dus niet dat déze NU AL te horen is. Wat de fuck.
Bij het selecteren van de te redden nummers verbaasde ik mij er al over hoe laag deze vorig jaar stond. Maar die is nu ook weer 103 plaatsen gezaktquote:Op donderdag 25 december 2025 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap dus niet dat déze NU AL te horen is. Wat de fuck.
Voor mij standaard zonder de rocks, hoeft voor mij niet langzaam aangelengd te worden met water.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil met goed gezelschap wel een goede whisky on the rocks.
Ja of gewoon omdat Rinkeldekinkel een pan op zijn harses krijgt tijdens deze week.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het klonk bij een van de eerste slagen echt even alsof het geluid distortte
Zou komisch zijn als dat idd het einde van de wals zou zijn
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die ijs in hun whisky doen verdienen geen goed gezelschap
nee nee, rocks. Die koelstenen. Geen smeltijs.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die ijs in hun whisky doen verdienen geen goed gezelschap
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja het zit dus zo...
Er was eens een land genaamd Nederland
En vrijwel niemand had daar smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |