Klein beetje water aan het begin kan op zich nog best prima zijn om de whisky te 'openen'quote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor mij standaard zonder de rocks, hoeft voor mij niet langzaam aangelengd te worden met water.
Ik heb veel liever dat hij dat begin december krijgt, waardoor hij de T2000 moet overslaanquote:Op donderdag 25 december 2025 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja of gewoon omdat Rinkeldekinkel een pan op zijn harses krijgt tijdens deze week.
Glij bijna mn bed afquote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ok01 loopt hier wel warm voor
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een lekker scheurend uurtje qua gitaren
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
nee nee, rocks. Die koelstenen. Geen smeltijs.
Nederland is een....quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef Evenstar het volgende:
15x Sukje en Fukje die hoger staan dan dit allemaal ...
I was crying when I met you, now I'm crying to forget youquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Steven Tyler heeft ooit een 16-jarig meisje 'geadopteerd' zodat ie haar bij kon gaan wonen en hij haar kon neuken.
Als we iedere jaren '70 ster de Marco behandeling zouden geven blijft er weinig over.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Steven Tyler heeft ooit een 16-jarig meisje 'geadopteerd' zodat ie haar bij kon gaan wonen en hij haar kon neuken.
Gaat mss een beetje snobby klinken, maar heb als whisky liefhebber dus nog nooit Jameson gedronkenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jameson., kreeg het voor mijn verjaardag laatst
Inderdaad, zit er liever een tijdje mee in mn hand zodat ie juist wat warmer word.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzo
Jij verdient betere vrienden.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jameson., kreeg het voor mijn verjaardag laatst
Dat had Rob de Nijs moeten wetenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:20 schreef ShinyStar het volgende:
Nee kom, niet overdrijven. Ik heb ooit jenever op, en die werd zó koud geserveerd dat de ijsschilfers er bovenop zaten. Dát was zonde (en omdat het gewoon écht waardeloze jenever was). Maar goeie whisky moet je koud, lekker koud, kunnen drinken. Niet té koud, nee.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij echt goede whisky is het nog steeds zonde, hoe kouder hoe minder je proeft enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |