quote:
Ja ok vooruit, over het algemeen zit het wel goed bij jou jaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss ik ben wel met de man met een uitstekende smaak he?
maar daarom is ie dus ook niet weer opgestaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef ok01 het volgende:
Hij stierf terwijl het snowed in April
Godzijdank is the cross hem bespaard gebleven
Nee dat kruis was voor JC bewaard op witte donderdag.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef ok01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Al was het niet in 1999.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef ok01 het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar daarom is ie dus ook niet weer opgestaan.
ik vind het nogal genuanceerd gezegdquote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, over het algemeen zit het wel goed bij jou ja
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee dat kruis was voor JC bewaard op witte donderdag.Ik wilde de Cruijff opmerken maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen opende ik de spoiler.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Moet je de NPO Luister-app installeren. Gezeik.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Szura het volgende:
Hoe stuur je zo’n bericht het balkje in eigenlijk?
Postbus 28450, 1202 LL Hilversum.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Szura het volgende:
Hoe stuur je zo’n bericht het balkje in eigenlijk?
De NPO Radio 2-app werkt nog primaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moet je de NPO Luister-app installeren. Gezeik.
Dat helaas nietquote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar daarom is ie dus ook niet weer opgestaan.
Achmea Kennisquizquote:
Sleep well Diaanquote:
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De NPO Radio 2-app werkt nog prima
In het allerbegin met Robbert 'Niemand mag met kerst alleen zijn' Ten Brink, op SBS 6. Op RTL 4 met Chazia, yesquote:
Oh, dacht dat inmiddels alles al vervangen was door de NPO luisterappquote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De NPO Radio 2-app werkt nog prima
Ja ik had precies hetzelfde idee. Denk dat die niet meer te downloaden valt maar als je 'm nog hebt, lucky you, ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh, dacht dat inmiddels alles al vervangen was door de NPO luisterapp
Begon met Robert Ten Brink. Had me toen bijna willen opgevenquote:
Niet meer te downloaden denk ikquote:Op donderdag 25 december 2025 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.
Via die weg luister ik nu gewoon. Ik weiger de NPO Luister-app te installeren. Hij is wel niet meer te vinden in de android-appshop maar ik had m al op mn telefoon staan en werkt nog primaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.
Vond het altijd komisch dat ze in de reclames ook altijd zoiets er bij zei als "en nee, bij deze quiz ben ik echt niet zo streng"quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het allerbegin met Robbert 'Niemand mag met kerst alleen zijn' Ten Brink, op SBS 6. Op RTL 4 met Chazia, yes
Yes, zei ik ook netquote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Begon met Robert Ten Brink. Had me toen bijna willen opgeven
Vreten...quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Wat voor plannen hebben jullie met kerst?
Morgen naar mijn ouders, klein diner, de dag erna komt de rest en dan hebben ons grote dinerquote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Roep het niet af. Please.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Szura het volgende:
We doen het al 45 minuten zonder de act van Van Inkel, dat valt mee. Maar kan nooit lang meer duren.
Hij had dit uur 15 platen in zn uur. Ik vrees voor komend uur.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Szura het volgende:
We doen het al 45 minuten zonder de act van Van Inkel, dat valt mee. Maar kan nooit lang meer duren.
Zoals gewoonlijk, 1e kerstdag lekker met de fam bij de ouders borrelen en eten, loop van de avond ben ik wel weer beschikbaar voor julliequote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Eten. Muziek luisteren. De wereld even vergeten. Veel familie zien en hopelijk heel oppervlakkige gesprekken hebbenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Vrete op aarde..quote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vreten...
Vreten...
En nog meer vreten!
Vreten, vreten, irritant vervelende kutzus die ik al 9 maanden ontloop nog meer negeren en ontlopen, nog meer vreten.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Sleep wellquote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Inderdaad een mooie tijd om naar bed te gaan
Dacht ff dat je het over Pet Shop Boys had, die staan er hopelijk toch nog altijd inquote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Gretzl het volgende:
Over Apollo 11 en 1969 gesproken, wanneer PSB in de Top 2000?![]()
Bekijk deze YouTube-video
BANGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |