Achmea Kennisquizquote:
Sleep well Diaanquote:
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De NPO Radio 2-app werkt nog prima
In het allerbegin met Robbert 'Niemand mag met kerst alleen zijn' Ten Brink, op SBS 6. Op RTL 4 met Chazia, yesquote:
Oh, dacht dat inmiddels alles al vervangen was door de NPO luisterappquote:Op donderdag 25 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De NPO Radio 2-app werkt nog prima
Ja ik had precies hetzelfde idee. Denk dat die niet meer te downloaden valt maar als je 'm nog hebt, lucky you, ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh, dacht dat inmiddels alles al vervangen was door de NPO luisterapp
Begon met Robert Ten Brink. Had me toen bijna willen opgevenquote:
Niet meer te downloaden denk ikquote:Op donderdag 25 december 2025 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.
Via die weg luister ik nu gewoon. Ik weiger de NPO Luister-app te installeren. Hij is wel niet meer te vinden in de android-appshop maar ik had m al op mn telefoon staan en werkt nog primaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh er is wel een NPO Radio 2-app? Damn, I stand corrected dan.
Vond het altijd komisch dat ze in de reclames ook altijd zoiets er bij zei als "en nee, bij deze quiz ben ik echt niet zo streng"quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In het allerbegin met Robbert 'Niemand mag met kerst alleen zijn' Ten Brink, op SBS 6. Op RTL 4 met Chazia, yes
Yes, zei ik ook netquote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Begon met Robert Ten Brink. Had me toen bijna willen opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |