So glad you made itquote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Damn Those Eyes. Staat die er nog in?
Ik moet maandag gewoon weerquote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zat me zo te bedenken... Over 2 weken zijn we allemaal weer aan het werk he?
Vorig jaar ook al de tweede B2. Alleen Hans Beiaard (schrijf ik dat zo goed) en Paul van Soest leven nog wel even vermoed ikquote:Op donderdag 25 december 2025 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gods, ja, hou op schei uit. Ik ben nog steeds van slag over het wegvallen van Danny 'Samson' en Paul BaronGod.
Ow ja,scherp. Tot later vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop je vandaag nog te zien hoor
Ah, gelukkig niet Let It All Rain Down, anders had ik je tot smakeloos persoon moeten verbannenquote:
Die is wel prima jaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Damn Those Eyes. Staat die er nog in?
Leuke voor een Top 2000 koppelrondequote:Op donderdag 25 december 2025 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel eens leuk vinden om Kane en Abel achter elkaar te horen
Te bedenken dat ze bij de VPRO serieus keken naar de opties om Kaag in CGI een autogordel om te doen in deze shotsquote:
Ik wil het uithouden tot na het eerst nummer na 3 uur, want een persoonlijk favoriet (niet op gestemd, want dacht komt er toch niet in)quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waar blijft trouwens de wals? Mijn whisky drinkt zichzelf niet op
Maandag alweer, werkschuw tuig.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zat me zo te bedenken... Over 2 weken zijn we allemaal weer aan het werk he?
Beijerquote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al de tweede B2. Alleen Hans Beiaard (schrijf ik dat zo goed) en Paul van Soest leven nog wel even vermoed ik
tsss ik ben wel met de man met een uitstekende smaak he?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah, gelukkig niet Let It All Rain Down, anders had ik je tot smakeloos persoon moeten verbannen
Of Harry Belafonte en Kanequote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuke voor een Top 2000 koppelronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |