Nein?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de film griswolds kerst?
waar de oma de poes ingepakkt heeft
als kadeutje
Is hij mooi nog even een dagje extra bij julliequote:Op woensdag 24 december 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou vandaag naar zijn moeder gaan, maar ze was net niet op het station en ik hoor er verder ook niks van, en Mini zei zelf ook dat hij morgen pas gaat, terwijl mijn ex het over vandaag had tegen mij.
Ze zal de plannen wel hebben veranderd en dit niet tegen mij hebben gezegd en het via ons 7-jarig zoontje aan mij willen communiceren.
We hebben het hier nu net over broccoli hier!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of aan de doorgekookte broccoli
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is hij mooi nog even een dagje extra bij jullie
na ja zij had keine topf en is bij mequote:
Zie je die camera daar?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben het hier nu net over broccoli hier!
Mini is dat aan het eten.
Weet ik heb ze ook niet allemaal aan.quote:
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou vandaag naar zijn moeder gaan, maar ze was net niet op het station en ik hoor er verder ook niks van, en Mini zei zelf ook dat hij morgen pas gaat, terwijl mijn ex het over vandaag had tegen mij.
Ze zal de plannen wel hebben veranderd en dit niet tegen mij hebben gezegd en het via ons 7-jarig zoontje aan mij willen communiceren.
Oké denk ik. Leuke barvrouw?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij had keine topf en is bij me
door alle kamern gegangen
is oostenrijkse brauch an kerst
Komt omdat ik nooit netjes van links naar rechts lees en dan de volgende zin pas.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Waar het hart ((de baarmoeder)) van vol is![]()
Het is wel heel ernstig ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamen
Snap hier ook niks van.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamen
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.
En voor de sfeer hier in huis is het ook echt veel beter!
Je zou hem haast heel kerst niet brengen daar.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?
Ja, ieder doet het of zijn eigen manier.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja ik vergaat nog twee mini gnoompjes bij de mini kerstboom..
Ja op zich wel,maar sommige hebben nog meer
Ze hebben meer soorten zie ik wel leukquote:
kenn je deze brauch nietquote:Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ieder doet het of zijn eigen manier.
Gnoompje zijn wel leuk
Na Kerst misschien afgeprijsd.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben meer soorten zie ik wel leuk
Gemutlichquote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij had keine topf en is bij me
door alle kamern gegangen
is oostenrijkse brauch an kerst
Geen bericht is goed bericht.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?
A die is ook leuk, maar die kan je toch bewaren tot volgend jaar ?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Deze is ook leuk, hopen dat ze het volgend jaar ook weer hebben
[ afbeelding ]
Nja ik denk niet dat ik binnen nu in twee weken daar nog komquote:
Met tieten die net boven de bierglazen hangen!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand van 70 kan best een leuke barvrouw zijn.
Ach ach ach aan alle kanten is het niet fijn, voor jou niet en voor hem ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.
En voor de sfeer hier in huis is het ook echt veel beter!
nein de topf heeft zij hoor, daar doetzijquote:Op woensdag 24 december 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Gemutlich
Hast du ihr eine Topf gegeben?
Oh wierook.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein de topf heeft zij hoor, daar doetzij
witte zeug erin en dat zündet zij
an
dat heet kerstruiken
Mysterie opgelostquote:
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijvenquote:
Lach me maar lekker uitquote:
Ah okquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zeug is aansteken gok ik
Zal wel witte salie zijn
Leonardo diCarpaccio?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijlend naar carpaccio kijken zometeen
En een Flugzeugquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel een vuurzeug.
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk uitlegquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijven
oh, verwechseltquote:Op woensdag 24 december 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
roken
ruiken doe je met je neus
Ja, ol vind zoiets gewoon misschandalig wat je een kind aandoet.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap hier ook niks van.![]()
Lekker voor zo’n kindje ook.
Zo dat is harde muziekquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel een vuurzeug.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je deze brauch niet
dat kerstruiken??
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je deze brauch niet
dat kerstruiken??
DIt toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijven
Hmm.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht.
De onuitgesproken afspraak is dat ik van haar hoor wanneer ik hem moet brengen, tenzij het duidelijk volgens een bepaalde routine is.
Nja niet mijn smaak, al heb ik ergere muziek gehoordquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat vind ik echt enorm meevallen hoor!
Hij heeft het er ieder jaar over dus ken het ondertussenquote:
Geeft niet, we komen er wel uit.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ik heb ruiken met rook verwisselt
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.quote:
Wierook soepquote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef mario390 het volgende:
vati willt en keer soep maken , is hem en
missgeschick gebeurd, hij heeft staat
let terszakje ,weihrook gekocht en in
de soep gedaan![]()
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapiequote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.
Ik ga vanavond nergens heen. En zingen doe ik zelden.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet stille nacht zingen?
gaa je niet naar je familiegliden?
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapie
Das seht aus wie Suppe-einlagequote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef mario390 het volgende:
vati willt en keer soep maken , is hem en
missgeschick gebeurd, hij heeft staat
let terszakje ,weihrook gekocht en in
de soep gedaan![]()
je bent toch niet allein?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nergens heen. En zingen doe ik zelden.
Ga jij Stille Nacht zingen?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet stille nacht zingen?
gaa je niet naar je familiegliden?
Hoe moeilijk is het nou om afspraken te maken en je eraan te houden?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!
krijg je gebroken glas als je zingt?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of over veranderingen communiceren.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om afspraken te maken en je eraan te houden?![]()
Maar ik snap wel meer niet.
Voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de ramen trillen dan in hun sponningen en de buren gaan klagen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je gebroken glas als je zingt?
Dat snap ik helemaal. Het duurt ook te lang. Hoe lang zijn jullie nu uit elkaarquote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!
Ow een trio?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog vor mutti
laura bi. inpakken
Doe dat maar even, dan pas ik hier wel op.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog vor mutti
laura bi. inpakken
Jawel, jij kunt er wel wat aan doen, jij gaat bolken als ik hier niet ben. En dat is heel vaak.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:27 schreef mario390 het volgende:
wanneer hij allein is gaat hij me inhalen
en ik kann niks doen
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een trio?
Pics van die Laura en haar vriendin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |