Na Kerst misschien afgeprijsd.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben meer soorten zie ik wel leuk
Gemutlichquote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij had keine topf en is bij me
door alle kamern gegangen
is oostenrijkse brauch an kerst
Geen bericht is goed bericht.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?
A die is ook leuk, maar die kan je toch bewaren tot volgend jaar ?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Deze is ook leuk, hopen dat ze het volgend jaar ook weer hebben
[ afbeelding ]
Nja ik denk niet dat ik binnen nu in twee weken daar nog komquote:
Met tieten die net boven de bierglazen hangen!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand van 70 kan best een leuke barvrouw zijn.
Ach ach ach aan alle kanten is het niet fijn, voor jou niet en voor hem ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.
En voor de sfeer hier in huis is het ook echt veel beter!
nein de topf heeft zij hoor, daar doetzijquote:Op woensdag 24 december 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Gemutlich
Hast du ihr eine Topf gegeben?
Oh wierook.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein de topf heeft zij hoor, daar doetzij
witte zeug erin en dat zündet zij
an
dat heet kerstruiken
Mysterie opgelostquote:
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijvenquote:
Lach me maar lekker uitquote:
Ah okquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zeug is aansteken gok ik
Zal wel witte salie zijn
Leonardo diCarpaccio?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
Kwijlend naar carpaccio kijken zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |