Nein?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de film griswolds kerst?
waar de oma de poes ingepakkt heeft
als kadeutje
Is hij mooi nog even een dagje extra bij julliequote:Op woensdag 24 december 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou vandaag naar zijn moeder gaan, maar ze was net niet op het station en ik hoor er verder ook niks van, en Mini zei zelf ook dat hij morgen pas gaat, terwijl mijn ex het over vandaag had tegen mij.
Ze zal de plannen wel hebben veranderd en dit niet tegen mij hebben gezegd en het via ons 7-jarig zoontje aan mij willen communiceren.
We hebben het hier nu net over broccoli hier!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of aan de doorgekookte broccoli
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is hij mooi nog even een dagje extra bij jullie
na ja zij had keine topf en is bij mequote:
Zie je die camera daar?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben het hier nu net over broccoli hier!
Mini is dat aan het eten.
Weet ik heb ze ook niet allemaal aan.quote:
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou vandaag naar zijn moeder gaan, maar ze was net niet op het station en ik hoor er verder ook niks van, en Mini zei zelf ook dat hij morgen pas gaat, terwijl mijn ex het over vandaag had tegen mij.
Ze zal de plannen wel hebben veranderd en dit niet tegen mij hebben gezegd en het via ons 7-jarig zoontje aan mij willen communiceren.
Oké denk ik. Leuke barvrouw?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij had keine topf en is bij me
door alle kamern gegangen
is oostenrijkse brauch an kerst
Komt omdat ik nooit netjes van links naar rechts lees en dan de volgende zin pas.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Waar het hart ((de baarmoeder)) van vol is![]()
Het is wel heel ernstig ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamen
Snap hier ook niks van.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a dat kan toch niet he. Ze moet zich rotschamen
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was op het station al aan het huilen dat hij naar haar toe moest.
En voor de sfeer hier in huis is het ook echt veel beter!
Je zou hem haast heel kerst niet brengen daar.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het nu morgen, heeft ze dat bevestigd?
Ja, ieder doet het of zijn eigen manier.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja ik vergaat nog twee mini gnoompjes bij de mini kerstboom..
Ja op zich wel,maar sommige hebben nog meer
Ze hebben meer soorten zie ik wel leukquote:
kenn je deze brauch nietquote:Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ieder doet het of zijn eigen manier.
Gnoompje zijn wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |