Nja niet mijn smaak, al heb ik ergere muziek gehoordquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat vind ik echt enorm meevallen hoor!
Hij heeft het er ieder jaar over dus ken het ondertussenquote:
Geeft niet, we komen er wel uit.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ik heb ruiken met rook verwisselt
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.quote:
Wierook soepquote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef mario390 het volgende:
vati willt en keer soep maken , is hem en
missgeschick gebeurd, hij heeft staat
let terszakje ,weihrook gekocht en in
de soep gedaan![]()
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapiequote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.
Ik ga vanavond nergens heen. En zingen doe ik zelden.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet stille nacht zingen?
gaa je niet naar je familiegliden?
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapie
Das seht aus wie Suppe-einlagequote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef mario390 het volgende:
vati willt en keer soep maken , is hem en
missgeschick gebeurd, hij heeft staat
let terszakje ,weihrook gekocht en in
de soep gedaan![]()
je bent toch niet allein?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nergens heen. En zingen doe ik zelden.
Ga jij Stille Nacht zingen?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet stille nacht zingen?
gaa je niet naar je familiegliden?
Hoe moeilijk is het nou om afspraken te maken en je eraan te houden?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!
krijg je gebroken glas als je zingt?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of over veranderingen communiceren.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om afspraken te maken en je eraan te houden?![]()
Maar ik snap wel meer niet.
Voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de ramen trillen dan in hun sponningen en de buren gaan klagen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je gebroken glas als je zingt?
Dat snap ik helemaal. Het duurt ook te lang. Hoe lang zijn jullie nu uit elkaarquote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!
Ow een trio?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog vor mutti
laura bi. inpakken
Doe dat maar even, dan pas ik hier wel op.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog vor mutti
laura bi. inpakken
Jawel, jij kunt er wel wat aan doen, jij gaat bolken als ik hier niet ben. En dat is heel vaak.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:27 schreef mario390 het volgende:
wanneer hij allein is gaat hij me inhalen
en ik kann niks doen
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een trio?
Pics van die Laura en haar vriendin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |