En een Flugzeugquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel een vuurzeug.
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk uitlegquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijven
oh, verwechseltquote:Op woensdag 24 december 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
roken
ruiken doe je met je neus
Ja, ol vind zoiets gewoon misschandalig wat je een kind aandoet.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap hier ook niks van.![]()
Lekker voor zo’n kindje ook.
Zo dat is harde muziekquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel een vuurzeug.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je deze brauch niet
dat kerstruiken??
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je deze brauch niet
dat kerstruiken??
DIt toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk reinigen ze de huizen voor de Kerst, er komt dan iemand mer wierook en kruiden om boze geesten te verdrijven
Hmm.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht.
De onuitgesproken afspraak is dat ik van haar hoor wanneer ik hem moet brengen, tenzij het duidelijk volgens een bepaalde routine is.
Nja niet mijn smaak, al heb ik ergere muziek gehoordquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat vind ik echt enorm meevallen hoor!
Hij heeft het er ieder jaar over dus ken het ondertussenquote:
Geeft niet, we komen er wel uit.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ik heb ruiken met rook verwisselt
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.quote:
Wierook soepquote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef mario390 het volgende:
vati willt en keer soep maken , is hem en
missgeschick gebeurd, hij heeft staat
let terszakje ,weihrook gekocht en in
de soep gedaan![]()
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapiequote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er gaat aan de communicatie gewerkt worden, en we krijgen nog wat therapieën met elkaar. Dat gaat een hoop ellende opleveren voor het verbetert.
Ik ga vanavond nergens heen. En zingen doe ik zelden.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet stille nacht zingen?
gaa je niet naar je familiegliden?
Echt ja, zit ik absoluut niet op te wachten!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je er van af te zijn en moet je nog in Therapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |