Volgens mij komt er nog een verrassing.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met bijna alle nummers van Doe Maar zelf.
Laatste stukje aanpassen naar dat die er per ongeluk voorbijrijdt en dan bij het keren van de wagen af valt.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder versnellen om ongehavend Omsk te bereiken.
Minstens 17.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Staan er nog 15 jarige meisjes in de lijst?
Een paar nummers wel, de rest vind ik extreem overgewaardeerd.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]Oh echt? Ik vind 'r wel wat leuks tussen zitten
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met bijna alle nummers van Doe Maar zelf.
ditquote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Al is dit nog de minste verneukte versie van de 3
Idd echt een begin jaren 90 vibe.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het podium doet me denken aan ESF van de jaren 80 en begin jaren 90.
Smaken verschillenquote:
Wel eentje van 16quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Staan er nog 15 jarige meisjes in de lijst?
Dan wil ik nu Rainbow in the Sky op het podium.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd echt een begin jaren 90 vibe.
Ja zo’n veel te grote vloer voor een minimale staging maar ja, avrotros zendt het wel uit nu.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het podium doet me denken aan ESF van de jaren 80 en begin jaren 90.
Alvast aan het uittesten voor het alternatieve ESF.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja zo’n veel te grote vloer voor een minimale staging maar ja, avrotros zendt het wel uit nu.
Niks mis met Cardigan.quote:
Mits gezongen door iemand die kan zingen.quote:
Knap.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:22 schreef Cee het volgende:
Werkelijk waar nog nooit van dit nummer gehoord.
Nah in het Taylor-oeuvre zijn er wel 5 nummers die bekender zijn. Minstensquote:
Nederlandse artiesten gaan dan alternatieve versies van ESF inzendingen doen. Douwe Bob me teen country versie van Euphoria en Miss Montreal met een slow versie van het oeuvre van Zdob si Zdubquote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alvast aan het uittesten voor het alternatieve ESF.
Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
Met Miss Montreal was ik mild maar nu mag alle aggressie wat mij betreft geuit worden.
niet je type?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Gunner het volgende:
Oud geworden zeg. Ze was al niet moeders mooiste.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.
Dat. Maar ook mits daar niet op eens weer per se heel obligaat een Nederlandstalige versie van gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mits gezongen door iemand die kan zingen.
Zou ik gelijk kijkenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse artiesten gaan dan alternatieve versies van ESF inzendingen doen. Douwe Bob me teen country versie van Euphoria en Miss Montreal met een slow versie van het oeuvre van Zdob si Zdub
Dit is in Barneveld. Waar normaal 40-45 draait. Een puike musical btwquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.
Daalt helaas niet hard genoeg jaar over jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Momo het volgende:
Dat nummer van Claudia in de lijst zelf krijg ik kromme tenen van
Ja. Die was ik net nog vergeten bij het benoemen van de clichés bij dit soort programma's.quote:
That's what he said.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed, ik heb na 5 minuten alweer genoeg gezien van die opening
Joh maar dit is wel de bekendste van die folklore Evermore tijdquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah in het Taylor-oeuvre zijn er wel 5 nummers die bekender zijn. Minstens
Mwah.. Maar eerlijk is eerlijk, ik was geloof ik de enige in het gezelschap die niet superenthousiast was..quote:Op woensdag 24 december 2025 23:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit is in Barneveld. Waar normaal 40-45 draait. Een puike musical btw
ditquote:Op woensdag 24 december 2025 23:26 schreef Gunner het volgende:
Ik wil even zeggen dat dit mijn fok hoogtepunt van elk jaar is. Deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |