Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
Met Miss Montreal was ik mild maar nu mag alle aggressie wat mij betreft geuit worden.
niet je type?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Gunner het volgende:
Oud geworden zeg. Ze was al niet moeders mooiste.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.
Dat. Maar ook mits daar niet op eens weer per se heel obligaat een Nederlandstalige versie van gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mits gezongen door iemand die kan zingen.
Zou ik gelijk kijkenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse artiesten gaan dan alternatieve versies van ESF inzendingen doen. Douwe Bob me teen country versie van Euphoria en Miss Montreal met een slow versie van het oeuvre van Zdob si Zdub
Dit is in Barneveld. Waar normaal 40-45 draait. Een puike musical btwquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is al met fakkels en hooivorken richting beeld en geluid onderweg.
Daalt helaas niet hard genoeg jaar over jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Momo het volgende:
Dat nummer van Claudia in de lijst zelf krijg ik kromme tenen van
Ja. Die was ik net nog vergeten bij het benoemen van de clichés bij dit soort programma's.quote:
That's what he said.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed, ik heb na 5 minuten alweer genoeg gezien van die opening
Joh maar dit is wel de bekendste van die folklore Evermore tijdquote:Op woensdag 24 december 2025 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah in het Taylor-oeuvre zijn er wel 5 nummers die bekender zijn. Minstens
Mwah.. Maar eerlijk is eerlijk, ik was geloof ik de enige in het gezelschap die niet superenthousiast was..quote:Op woensdag 24 december 2025 23:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit is in Barneveld. Waar normaal 40-45 draait. Een puike musical btw
ditquote:Op woensdag 24 december 2025 23:26 schreef Gunner het volgende:
Ik wil even zeggen dat dit mijn fok hoogtepunt van elk jaar is. Deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |