Pas de podcast gehoord, blijft een intrigerende zaak.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:59 schreef drakin het volgende:
Ik ben hier vorige week in begonnen, erg lang uitgesteld, maar ik had mezelf beloofd dit jaar dit boek open te slaan.
Waarom uitstel? Ik heb haar persoonlijk gekend en had nog niet genoeg zakdoeken in huis.
[ afbeelding ]
Zelfs een dubbel exemplaar gekregen van de schrijfster zelf. 1 is voor mij en de andere leen ik uit aan kennissen.
Dank voor de tip. Deze ga ik lezenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:59 schreef drakin het volgende:
Ik ben hier vorige week in begonnen, erg lang uitgesteld, maar ik had mezelf beloofd dit jaar dit boek open te slaan.
Waarom uitstel? Ik heb haar persoonlijk gekend en had nog niet genoeg zakdoeken in huis.
[ afbeelding ]
Zelfs een dubbel exemplaar gekregen van de schrijfster zelf. 1 is voor mij en de andere leen ik uit aan kennissen.
De volgende op de leeslijst dus!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig, net begonnen in:
[ afbeelding ]
Ik heb te langzaam gelezenquote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij met zo'n kerstig boek
Ah ik zit met een soort gelijk probleem... begonnen aan een boek dat op Oud en Nieuw speelt en moet hen donderdag dus max uitlezen. Het laatste feest - Clark Mackintoshquote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb te langzaam gelezenweekje geleden al aan begonnen maar nog niet uit.
Oe leuk die schrijf ik op voor volgend jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ik zit met een soort gelijk probleem... begonnen aan een boek dat op Oud en Nieuw speelt en moet hen donderdag dus max uitlezen. Het laatste feest - Clark Mackintosh
Moord met Oud en Nieuw.
Leest wel lekker weg... dus misschien red ik het
Oh was ook een grapjequote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe leuk die schrijf ik op voor volgend jaar.
En een paar dagen later is ook geen ramp
Ach, jeugdherinneringquote:
Dan lees je wel veel dezelfde info heb ik het ideequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De volgende op de leeslijst dus!
Ohquote:Op zondag 28 december 2025 23:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan lees je wel veel dezelfde info heb ik het idee
Verwacht dat het nog wel anders wordt, maar eerste stuk is ook een samenvatting van alle misstandenquote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Als het via kobo gaat prima en anders slaan we over
Begrijpelijk doch jammerquote:Op maandag 29 december 2025 07:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Verwacht dat het nog wel anders wordt, maar eerste stuk is ook een samenvatting van alle misstanden
Nou ik kwam ze toevallig tegen in de kringloop en ik dacht dat ik ze als kind weleens heb gelezen. De nostalgie!quote:Op zondag 28 december 2025 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, jeugdherinnering![]()
![]()
Sowieso, veel van die Lemniscaat jeugdboeken gelezen.
Ah, je hebt er nog meer. Leuk. Er is er eentje die ik al heel lang zoek, maar waar ik de titel niet meer van weet, alleen het verhaal nog.quote:Op maandag 29 december 2025 19:01 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Nou ik kwam ze toevallig tegen in de kringloop en ik dacht dat ik ze als kind weleens heb gelezen. De nostalgie!
Je zou in zn fb groep van boeken of misschien wel op goodreads groepen kunnen vragen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, je hebt er nog meer. Leuk. Er is er eentje die ik al heel lang zoek, maar waar ik de titel niet meer van weet, alleen het verhaal nog.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef V. het volgende:
Ik heb dit jaar echt veeeeeel te weinig boeken gelezen
Veel te veel politiek gevolgd via artikelen en podcasts. Dat gaan we dus anders doen.
Nu begonnen in Adrian Tchaikovsky's
'Children of Time'
Foto linken lukt niet.
Hoe is de bonusmaffia?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:51 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.boekenwereld.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.boekenwereld.com%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fi%2Fs%2Fisbn-9789025474546_front_cover_3.jpg&w=1024&q=75]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |