Vergeet de brede kaaklijn niet! Het gaat allemaal om de perfecte kaaklijn!quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Chads dat zijn de knappe, blonde, lange, gewilde mannen.
Hm ja, en welke mannen hebben ook alweer voor belangrijke vrouwenrechten gezorgd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:42 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij eerder de laaggeletterde mafklapper bent.
Ik ga NU mijn kaaklijn verbreden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij willen dat liever verliezen aan mooie chads natuurlijk
Ok Halperquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga NU mijn kaaklijn verbreden.
jake paul weet wel hoequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga NU mijn kaaklijn verbreden.
Weet je, het is een klik en problemen zijn er altijd binnen een huwelijk. Heb heel wat moeite gehaed om destijds de liefde voor het leven te vinden.Had met mijn uiterlijk te maken. Niet in de zin van onaantrekkelijk maar ik had de bouw en gezicht van een 14 jarige terwijl ik 20 was. Uiteindelijk val je dan op een meid die 5 jaar jonger was. Want meiden rond die leeftijd was geen enkel probleem. Maar je voelde je niet prettig ook al omdat vrienden daar natuurlijk grappen over maakte.Was niet prettig want mijjn vriendin was 16 en ik 21. In de jaren 80 was dat niet zo geliefd bij ouders etc. Maar ja het was een schatje en nog steeds.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man ook niet. Het is ook niet echt
Mijn man en ik ontmoetten elkaar dan weer pas heel laat. Hij was 33 en ik 36. Maar het gaat inderdaad om de klik. En die draait om heel andere dingen dan lang, knap, blond en een brede kaaklijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Weet je, het is een klik en problemen zijn er altijd binnen een huwelijk. Heb heel wat moeite gehaed om destijds de liefde voor het leven te vinden.Had met mijn uiterlijk te maken. Niet in de zin van onaantrekkelijk maar ik had de bouw en gezicht van een 14 jarige terwijl ik 20 was. Uiteindelijk val je dan op een meid die 5 jaar jonger was. Want meiden rond die leeftijd was geen enkel probleem. Maar je voelde je niet prettig ook al omdat vrienden daar natuurlijk grappen over maakte.Was niet prettig want mijjn vriendin was 16 en ik 21. In de jaren 80 was dat niet zo geliefd bij ouders etc. Maar ja het was een schatje en nog steeds.
Nu ik er op terug kijk is het een geschenk uit de hemel geweest. Mooie tijd was dat. Spannend ook.
Dat vind ik zo’n walgelijke man.quote:
Op zo'n leeftijd zijn mensen in de regel ook wat volwassener en maken volwassener keuzes dan wanneer ze, pak 'm beet, 10 à 15 jaar jonger zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:52 schreef miss_sly het volgende:
Mijn man en ik ontmoetten elkaar dan weer pas heel laat. Hij was 33 en ik 36. Maar het gaat inderdaad om de klik. En die draait om heel andere dingen dan lang, knap, blond en een brede kaaklijn.
Eugenetica moet weer leuk wordenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als we door middel van sperma sorteren ervoor zouden zorgen dat we een maatschappij krijgen met substantieel meer vrouwen dan mannen, dan was de incel problematiek veel minder ernstig.
(echte) incels distantieren zich van dat hele Pickup Art. Wij zijn er al heel lang achter dat het helemaal niet werkt. Omdat vrouwen gaan voor uiterlijk, en niet voor persoonlijkheid. Want dan werkt initiatief nemen, grapjes maken, je laten zien, leuke overhemden dragen, positiviteit uitstralen enzo niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het PUA-topic tegenkomt hier. Dat zijn ook zulke pareltjes van mannen
Beetje flauw om dit idee een vorm van eugenetica te noemen. Daar is geen sprake van. Geslachtskeuze is geen vorm van eugenetica.quote:
schoonheid is absoluut subjectiefquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:57 schreef InzolVC het volgende:
[..]
(echte) incels distantieren zich van dat hele Pickup Art. Wij zijn er al heel lang achter dat het helemaal niet werkt. Omdat vrouwen gaan voor uiterlijk, en niet voor persoonlijkheid. Want dan werkt initiatief nemen, grapjes maken, je laten zien, leuke overhemden dragen, positiviteit uitstralen enzo niet.
Pickup art les werd gegeven door mannen die er zelf goed uit zagen. En door mannen uit de marketing die door de gebarstte dotcom-bubble werk zochten. Een nieuwe grift. Deze mannen zagen vrouwen versieren vanuit de lens van de normies. Die nog geloven in al die onzin.
Het hielp tot voor kort wel de gemiddelde jonge mannen,
veelal zelfs bovengemiddeld uitziende jonge blanke mannen. En schoonheid is niet geheel meer subjectief dit kun je meten. Maar ook deze pickup art schijnt dus niet meer te werken voor deze jongens. Vanwege de steeds hogere eissen die vrouwen zijn gaan stellen in relatief korte rijd.
Normie, ok.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
schoonheid is absoluut subjectief
Met het `sorteren van sperma' is het geen geslachtskeus.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit idee een vorm van eugenetica te noemen. Daar is geen sprake van. Geslachtskeuze is geen vorm van eugenetica.
Met sperma sorteren bedoel ik het scheiden van spermacellen die een jongetje verwekken van spermacellen die een meisje verwekken.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Met het `sorteren van sperma' is het geen geslachtskeus.
Er hoort überhaupt geen keuze te zijn. We leven in 2025 he. Je begeeft je niet aan het hof ergens in de 17de eeuw waar een zoon wordt verwacht. Of in de wereld van Game of Thrones.
Slecht idee een geslachtskeuze.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit idee een vorm van eugenetica te noemen. Daar is geen sprake van. Geslachtskeuze is geen vorm van eugenetica.
Ja en dan? Werk je idee eens uitquote:Op woensdag 24 december 2025 00:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Met sperma sorteren bedoel ik het scheiden van spermacellen die een jongetje verwekken van spermacellen die een meisje verwekken.
Ik heb er een keer een topic over geopend.quote:
China. Daar werkte dat ook zo goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je daar ook argumenten voor?
Eigenlijk zou de regering daar een beleid moeten voeren om door middel van sperma sorteren ervoor te zorgen dat er nu meer meisjes dan jongens worden geboren, om het tekort aan vrouwen te reduceren.quote:
Ja, ik snap hoe het proces zou werken. Maar wie geef je de keus dan? Niet de ouders zelf neem ik aan als jij wilt dat het maatschappij-breed wordt uitgevoerd. Dus eerder geslachtsoplegging dan geslachtskeuzequote:Op woensdag 24 december 2025 00:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een topic over geopend.
VER / Sperma sorteren voor samenleving met veel meer vrouwen dan mannen
En dan achter 20 jaar weer roepen dat er te weinig mannen zijn? En lk laat vooral een overheid daar buiten. Dat maakt het idee nog erger.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de regering daar een beleid moeten voeren om door middel van sperma sorteren ervoor te zorgen dat er nu meer meisjes dan jongens worden geboren, om het tekort aan vrouwen te reduceren.
Ik zou het niet op willen leggen, maar ik zou potentiële ouders wel willen lokken met allerlei voordelen als ze kiezen voor sperma sorteren met als doel dat er een heel grote kans is dat het een meisje wordt.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik snap hoe het proces zou werken. Maar wie geef je de keus dan? Niet de ouders zelf neem ik aan als jij wilt dat het maatschappij-breed wordt uitgevoerd. Dus eerder geslachtsoplegging dan geslachtskeuze
Wij denken hier dat wij woke en achteloos zijn. Niet wetende hoe wijn huidige zaken moeten oplossen. In china is dit niet veel beter. De Chinese overheid komt niet verder dan mannen een boete willen opleggen als ze lang single blijven. Terwijl vrouwen juist het probleem zijn. Laat staan dat ze de optie van sperma sorteren zullen overwegen. Dan zijn we mischien alweer 30 jaar verder. Neehoor het gaat steeds slechter worden met deze wereld. En ik ben hiervoor met mijn zogezegde popcorn. Laat alles maar knallen en kapot gaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de regering daar een beleid moeten voeren om door middel van sperma sorteren ervoor te zorgen dat er nu meer meisjes dan jongens worden geboren, om het tekort aan vrouwen te reduceren.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ah, excuses..
natuurlijk is het @:Mikeytthad ik kunnen ruiken
Want vrouwen zouden dan wel een man kiezen die ze niet willen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als we door middel van sperma sorteren ervoor zouden zorgen dat we een maatschappij krijgen met substantieel meer vrouwen dan mannen, dan was de incel problematiek veel minder ernstig.
Hij wil meer meisjes om de tekorten aan te vullen in de zorg. Alleen dat al maakt het bizar. Nou ja de keuze voor de man word dan wel makkelijk en voor de vrouw word het vechten.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Want vrouwen zouden dan wel een man kiezen die ze niet willen?
Ze blijven liever alleen en kinderloos dan.
Dan zit je daar als single man met een mega overschot aan vrouwen...
Tot op zekere hoogte is de relatiemarkt ook gewoon een markt met vraag en aanbod.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
Want vrouwen zouden dan wel een man kiezen die ze niet willen?
Ze blijven liever alleen en kinderloos dan.
Dan zit je daar als single man met een mega overschot aan vrouwen...
Er is wel een belangrijke nuance. Mannen hebben een sterkere behoefte aan seks en intimiteit dan vrouwen. Maar het zijn vrijwel alle single vrouwen die deze regelmatig wel ontvangen maar een groot deel van de single mannen niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:18 schreef Cherni het volgende:
Ik mag dan wel oud( nou ja oud) zijn maar je maakt mij niet wijs dat over het algemeen vrouwen nog altijd graag een man om zich heen hebben en mannen een vrouw. Al is dit niet meer via een huwelijk maar door samen wonen etc.. Dat een huwelijk in deze tijd niet meer zo hip is kan ik mij wel voorstellen. Daar zijn de tijden veel te veel voor veranderd. Maar nog steeds vallen de meeste vrouwen op mannen en mannen op vrouwen.
Op zich is dit niet mijn eerste insteek, maar het is wel een bijkomend voordeel. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen eerder dan mannen geneigd zijn om een beroep in de zorg te kiezen.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:35 schreef Cherni het volgende:
Hij wil meer meisjes om de tekorten aan te vullen in de zorg.
Was het leven maar zo simpel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Juist vrouwen kijken nauwelijks naar uiterlijk. Als je jezelf ook maar een klein beetje normaal weet te gedragen dan heb je als je wil op ieder moment van de dag wel een vrouw.
Het probleem van vrouwen is dat de 80% mannen die een relatie hebben in het algemeen de normale mannen zijn. Van die 20% die overblijft is dat nog hooguit 3%. Maar voor die 3% zijn er dan wel 17% normale vrouwen. Dus voor iedere man vijf. Snap je het principe?
Tja we komen ook tekorten in de bouw, techniek etc.Dat is een kwestie van een beroep aantrekkelijk maken. Als je in de bouw geen voorzieningen treft waar een vrouw fatsoenlijk een toilet kan bezoeken word het al lastiger om maar een voorbeeld te geven.Overigens heeft het niets met stoerheid te maken als een vrouw in de bouw werkt maar zal ze het leuk vinden of werkt graag met mannen.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich is dit niet mijn eerste insteek, maar het is wel een bijkomend voordeel. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen eerder dan mannen geneigd zijn om een beroep in de zorg te kiezen.
Dat er nog steeds veel vrouwen op mannen vallen, is mogelijk doordat er een gebrek is aan de juiste voorlichting door het onderwijzend personeel.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:18 schreef Cherni het volgende:
Ik mag dan wel oud( nou ja oud) zijn maar je maakt mij niet wijs dat over het algemeen vrouwen nog altijd graag een man om zich heen hebben en mannen een vrouw. Al is dit niet meer via een huwelijk maar door samen wonen etc.. Dat een huwelijk in deze tijd niet meer zo hip is kan ik mij wel voorstellen. Daar zijn de tijden veel te veel voor veranderd. Maar nog steeds vallen de meeste vrouwen op mannen en mannen op vrouwen.
Hij redeneert vanuit zijn eigen normie boomer bubbel. Kwa wonen en huizen kopen hadden zij (en een deel van de millennials) het ook veel makkelijker. Maar de huidige generatie niet. En die zullen alles (huizen, relaties, kinderen) steeds meer door een andere lens gaan zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Was het leven maar zo simpel.
Dit draadje blijft maar gevenquote:Op woensdag 24 december 2025 00:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat er nog steeds veel vrouwen op mannen vallen, is mogelijk doordat er een gebrek is aan de juiste voorlichting door het onderwijzend personeel.
Die werd smaller.quote:
Que?quote:Op woensdag 24 december 2025 00:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat er nog steeds veel vrouwen op mannen vallen, is mogelijk doordat er een gebrek is aan de juiste voorlichting door het onderwijzend personeel.
Niet alleen dit draadje. Ook deze user.quote:Op woensdag 24 december 2025 01:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit draadje blijft maar geven
Die moet lekker pot worden.quote:
Na, kijk maar naar de uitwassen van de 1kindspolitiek. Te veel jongetjes mochten blijven tov de meisjes. Meisjes werden in mandjes op de Yangtze gezet bijvoorbeeld omdat ouders liever een jongetje hadden.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je daar ook argumenten voor?
Maar dat is iets wat de mensen deden, niet wat de regering deed.quote:Op woensdag 24 december 2025 02:12 schreef Red_85 het volgende:
Na, kijk maar naar de uitwassen van de 1kindspolitiek. Te veel jongetjes mochten blijven tov de meisjes. Meisjes werden in mandjes op de Yangtze gezet bijvoorbeeld omdat ouders liever een jongetje hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |