DONEER HIERRquote:
SPOILER: PROGRAMMAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Watmoetjenou op 24-12-2025 19:57:25 ]
watsup?quote:
Beetje vreemd optreden.quote:
echt iconischquote:
Ze gaan hem nu bellen voor geldquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zouden deze K3ers ook Gert gedaan hebben?
Of Samsonquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nee, alleen zijn zoon Victor Verhulst.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
ja he ze hadden moeten kloppen want je weet toch wel dat die bel het niet doetquote:
skandequote:
Amerikaanse beïnvloedingquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
YMCA is ook al wel vaak gedraaid deze editie
Bente 30 keer dusquote:
dat heb ik gemist, was het bij de deur?quote:
Blijft een heerlijke trackquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Wel ja, Year of summer in hartje winter
Statiegeldbonquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, was het bij de deur?
ah okequote:
Hing een briefje op het raam (bonnetje)quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, was het bij de deur?
was ik net te vroeg weg gezapt naar de pijltjes gooierijquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hing een briefje op het raam (bonnetje)
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
volgens mij kan ik beter terug zappen, gaat niet zo goed met MvG
ja die kop trekt ie welquote:
@Straatcommando. op de markt?quote:
ow dat is dat kind in het ziekenhuis met siepie en takkie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben die Hema reclame ook wel zat. Nee kind, het gaat niet sneeuwen
Ja, begon schattig, maar na 100x weten we het wel. Komt ook elke keer voor en na het nieuwsblokjequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat is dat kind in het ziekenhuis met siepie en takkie?
moet je je voorstellen dat straks de zorgverzekeraars je dood gaan gooien tijdens de top2000quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja, begon schattig, maar na 100x weten we het wel. Komt ook elke keer voor en na het nieuwsblokje
Nogal kansloos ja, vorig jaar in Zwolle was het toch ook zo'n "feest"quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het was ontzettend leuk om er bij te zijn live, maar ik klink waarschijnlijk als een oude lul dat de jonge generatie wel een paar lesjes respect bij mag krijgen. Zoveel jongens en meiden die kansloos naar voren beuken, een grote bek geven aan omstanders als ze op hun gedrag worden aangesproken. En dan ook nog hele hordes mensen die het begrip "uitgang" en "ingang" niet kennen qua crowdcontrol en er dan maar doorheen beuken.
Oh die vrouw zonder armen en benen heeft nu ook al veel zendtijd. Eerder al voor Ziggo of KPN ofzo, toen nog voor iets anders, en nu voor VGZquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat straks de zorgverzekeraars je dood gaan gooien tijdens de top2000
DIe kunnen ze in ieder geval geen poot meer uitdraaienquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh die vrouw zonder armen en benen heeft nu ook al veel zendtijd. Eerder al voor Ziggo of KPN ofzo, toen nog voor iets anders, en nu voor VGZ
quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe kunnen ze in ieder geval geen poot meer uitdraaien
ze is wat meer Meau, minder Blof gelukkigquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap waarom ze zegt dat dit een soort Meau meets Blof is
heeft @Koen66 er veel voor neergelegd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Geen idee, Koen heeft er als enige voor betaald.
Hopelijk een hoog bedrag
¤30,-quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft @:koen66 er veel voor neergelegd?
das netjes van Koentjequote:
Die was er vanmiddag heel even buiten het huisquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand trouwens Jamie Reuter gehoord deze weekDie vind ik opvallend afwezig
ik laat ze gewoon vallen als een baksteenquote:
Succes met vegen dan morgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat ze gewoon vallen als een baksteen
Verschrikkelijke plaat, zelfs met autotune klinkt dit gewoon nergens naarquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
Elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
Allemaal bezopen bezoekers daar in 's-Hertogenbosch.
Leeuwarden had ook geen poortjes, maar daar kon je via tig kanten het plein opkomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)uur-tijdens-flemming
Een rij van anderhalf uur.
Leuk voor 3FM, voor mezelf eerder een reden om het gewoon op de tv te bekijken. Je zou maar naar de wc moeten. Vanavond is de gevoelstemperatuur ook nog -10/-11 graden.
En hadden eerdere edities ook al poortjes? De enige editie die ik ooit bezocht heb was die in Apeldoorn (2017), en in m'n herinnering was dat er daar nog niet.
Maar ja, het kan niet anders als het zo druk wordt.
Dat is sinds het gedoe in Zwolle natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
Leuk voor 3FM, voor mezelf eerder een reden om het gewoon op de tv te bekijken. Je zou maar naar de wc moeten. Vanavond is de gevoelstemperatuur ook nog -10/-11 graden.
En hadden eerdere edities ook al poortjes? De enige editie die ik ooit bezocht heb was die in Apeldoorn (2017), en in m'n herinnering was dat er daar nog niet.
Daar had ik vorig jaar best heen gewild (ik woon ergens in de driehoek Nijmegen-Den Bosch-Eindhoven), maar helaas - matig ter been rond die tijd.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leeuwarden had ook geen poortjes, maar daar kon je via tig kanten het plein opkomen.
Bij de editie van Nijmegen heb ik ook geen poortjes gezien
Ik was daar zelf niet toen het aan de gang was. Ik was daar een paar dagen voordat het begon omdat mijn zusje trouwde. Dus de hele opbouw en zo gezien.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar best heen gewild (ik woon ergens in de driehoek Nijmegen-Den Bosch-Eindhoven), maar helaas - matig ter been rond die tijd.
Met Den Bosch heb ik maar een beperkte klik, maar Nijmegen vind ik wel weer leuk.
Op NPO 1 Extra was toen het Jeugdjournaal bezig, maar op de online stream was het gewoon te vinden:quote:Op woensdag 24 december 2025 08:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
DJ Paul werd geheel niets van uitgezonden op kanaal 81 gisteren.
Kan ik dat nog ergens terugkijken?
Veel dank!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op NPO 1 Extra was toen het Jeugdjournaal bezig, maar op de online stream was het gewoon te vinden:
https://www.npo3fm.nl/ser(...)025-12-23%2019:00:00 vanaf ongeveer 11 minuten.
Ik heb niet direct een voorkeur maar er zijn ergerde DJs om naar te moeten luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Mart echt de fijnste DJ om naar te luisteren
Ja mn zusje heeft het geprobeerd maar die is in een cafe gaan zitten want er was niet door te komen.quote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
Nog mee samengewerkt in Nijmegen. Hele fijne gozer ookquote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Mart echt de fijnste DJ om naar te luisteren
Post dit ook effe in de VI topic.quote:
Mijn schatting was 16 miljoen, maar door de sporters zou het wel 17 kunnen worden. Bizar.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Durven we op 17 miljoen in te zetten als eindbedrag? Ik wel
nee, maar Christiaan en Kim zijn wel uit elkaarquote:
Scheelt Frans weer en bak Chinees tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 24 december 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maar Christiaan en Kim zijn wel uit elkaar
een sapje dat van de buik van een kroegganger kwamquote:
Ohquote:Op woensdag 24 december 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
een sapje dat van de buik van een kroegganger kwam
nee sorry ik zat niet op te letten wat er dit keer in t sapje zat
In elk geval ananas en yoghurtquote:Op woensdag 24 december 2025 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh
Zag er beetje crèmige uit met stukjes erin
Ah zou kunnen dat dat het wasquote:Op woensdag 24 december 2025 15:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
In elk geval ananas en yoghurt
Om eerst de grote Bart show te aanschouwen.quote:
hoe laat komt Bartje dit keer?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om eerst de grote Bart show te aanschouwen.
23:00 uur met nog Rondequote:Op woensdag 24 december 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe laat komt Bartje dit keer?
van 18.00 tot 00.00?
ik maakte een grapje... maar t is nog een soort van bewaarheid ookquote:
Ik maak flauwe woordgrapjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maakte een grapje... maar t is nog een soort van bewaarheid ook
Om 23 uur toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om eerst de grote Bart show te aanschouwen.
Die had vanochtend toch zijn laatste shift?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Sophie haar laatste shift had, maar waarom zit Barend er nu weer
Ja raar, om 13u zei hij nog 'mijn laatste uur'quote:Op woensdag 24 december 2025 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Die shift eindigt om 4 en dan doen ze het einde gezamenlijk zoals altijd.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:41 schreef TheVulture het volgende:
20 uur.quote:
Dat is de eindstandquote:
6 uur en vanaf dan samen "officieel".quote:Op woensdag 24 december 2025 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die shift eindigt om 4 en dan doen ze het einde gezamenlijk zoals altijd.
Eet Kim zoveel?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Scheelt Frans weer en bak Chinees tijdens het kerstdiner
af en toe is die flink van de legquote:
de eindtijdquote:Op woensdag 24 december 2025 17:24 schreef Vlinder het volgende:
Wat doet die afteller links? Wat heb ik gemist?
Ik verwacht dat als eindstand. 14,5 nuquote:
quote:Tussenstand 2024 vs 2025
1e 2.961.120 vs 4.306.428
2e 3.881.226 vs 5.931.644
3e 5.135.904 vs 7.423.618
4e 6.078.232 vs 10.135.897
5e 7.703.855 vs 12.288.653
6e 9.894.357 vs 115.163.447
Eindstand
11.513.485 vs
(definitieve eindstand van 2024 ¤12.563.709,- Feb 2025)
115 miljoenquote:
ADHDerts moeten van de OP af blijvenquote:
Ik ben een heul goede openingspostbijhouder!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADHDerts moeten van de OP af blijven
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze vanochtend tegen, wat een opleving terwijl de algemene luistercijfers vanaf 2018 nagenoeg hetzelfde zijn gebleven
Eensquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.
Pakt alleen niet echt iemand. Een centraal punt waarbij een stad er achter kan gaan staan helpt.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.
Was financieel gezien geen echte succes.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pakt alleen niet echt iemand. Een centraal punt waarbij een stad er achter kan gaan staan helpt.
Het mislukte Glazen Huis in Amersfoort vond ik wel erg triest. Het doel 'Vergeten kind' vond ik een heel goed doel. Daar heb ik echt veel meer mee dan met dit doel eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het intrieste van het 's nachts lopen vond ik ergens wel mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het mislukte Glazen Huis in Amersfoort vond ik wel erg triest. Het doel 'Vergeten kind' vond ik een heel goed doel. Daar heb ik echt veel meer mee dan met dit doel eigenlijk![]()
Maar goed, ik ben ben hen blijven steunen na SR en hopelijk velen met mij.
Met die spleet/steeg buiten tussen 2 gebouwen waar ze konden rokenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook goede herinneringen aan de bunker/loods eigenlijk.
Ze moesten in de covid-periode een locatie hebben die ze indien nodig konden afsluiten als de regels dat verlangden... dus dan kan je niet midden in het centrum gaan zitten, helaas.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.
4,5 uur te vroeg. Verdomme.quote:
ja dat.quote:
Dat podium hadden ze tien terug ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.
Ik zie nu dat bepaalde bedragen een emoji krijgen. Als je 11 euro stort krijg je een feestknaller 🎉🎉🎉🎉quote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
De gestorte bijdragen is helemaal op hol geslagen.
Aah, das lullig!quote:
Zo snel gaat het niet als ik tikkie stuur na een etentjequote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat bepaalde bedragen een emoji krijgen. Als je 11 euro stort krijg je een feestknaller 🎉🎉🎉🎉
Voor mij ben je niet af.quote:
er missen inderdaad nog onderdelen.. dat kloptquote:
Ik moet nog de serie kijkenquote:
als je op 3 kijkt kun je zien wat er gaat komenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou Eric Corton al klaar staan met 3 appels
Die zit tegenwoordig in de BDSM wereld.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou Eric Corton al klaar staan met 3 appels
Kanaal 81 toch ook? (KPN)quote:Op woensdag 24 december 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op 3 kijkt kun je zien wat er gaat komen
Dan zullen die appels wel op hele donkere plekken verdwijnenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in de BDSM wereld.
die hadden nog radio uitzending... en 3 doet interviews al een tijdjequote:
Ik kijk wel op kanaal 81.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hadden nog radio uitzending... en 3 doet interviews al een tijdje
tenminste in 4Kquote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hadden nog radio uitzending... en 3 doet interviews al een tijdje
moet je bij @Nattekat op de koffie gaan, die kan ook genieten van beeldkwaliteitjesquote:
720p toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je bij @:nattekat op de koffie gaan, die kan ook genieten van beeldkwaliteitjes
WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef The-BFG het volgende:
Van Gaalde echte reden van dit succes
Strepen we dan de kwalificatie voor het WK van 2002 hiertegen af?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef The-BFG het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef The-BFG het volgende:
18.7quote:
Al besproken.quote:
Beste van de wereldquote:Op woensdag 24 december 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
Wij zijn de beste van Den Bosch, de beste van Nederland, de beste van Europa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |