4,5 uur te vroeg. Verdomme.quote:
ja dat.quote:
Dat podium hadden ze tien terug ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.
Ik zie nu dat bepaalde bedragen een emoji krijgen. Als je 11 euro stort krijg je een feestknaller 🎉🎉🎉🎉quote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
De gestorte bijdragen is helemaal op hol geslagen.
Aah, das lullig!quote:
Zo snel gaat het niet als ik tikkie stuur na een etentjequote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat bepaalde bedragen een emoji krijgen. Als je 11 euro stort krijg je een feestknaller 🎉🎉🎉🎉
Voor mij ben je niet af.quote:
er missen inderdaad nog onderdelen.. dat kloptquote:
Ik moet nog de serie kijkenquote:
als je op 3 kijkt kun je zien wat er gaat komenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou Eric Corton al klaar staan met 3 appels
Die zit tegenwoordig in de BDSM wereld.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou Eric Corton al klaar staan met 3 appels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |