Ik ben een heul goede openingspostbijhouder!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADHDerts moeten van de OP af blijven
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze vanochtend tegen, wat een opleving terwijl de algemene luistercijfers vanaf 2018 nagenoeg hetzelfde zijn gebleven
Eensquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het Glazen Huis even enkele jaren niet meer daar was heeft wel echt geholpen. Ook kan ik mij niet echt aan de indruk ontkomen dat een goed doel dat wat dichterbij huis is het toch altijd beter doet dan een buitenlands gerichte actie.
Pakt alleen niet echt iemand. Een centraal punt waarbij een stad er achter kan gaan staan helpt.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.
Was financieel gezien geen echte succes.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pakt alleen niet echt iemand. Een centraal punt waarbij een stad er achter kan gaan staan helpt.
Het mislukte Glazen Huis in Amersfoort vond ik wel erg triest. Het doel 'Vergeten kind' vond ik een heel goed doel. Daar heb ik echt veel meer mee dan met dit doel eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het intrieste van het 's nachts lopen vond ik ergens wel mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wandelen met livestream was ook wel leuk.
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het mislukte Glazen Huis in Amersfoort vond ik wel erg triest. Het doel 'Vergeten kind' vond ik een heel goed doel. Daar heb ik echt veel meer mee dan met dit doel eigenlijk![]()
Maar goed, ik ben ben hen blijven steunen na SR en hopelijk velen met mij.
Met die spleet/steeg buiten tussen 2 gebouwen waar ze konden rokenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook goede herinneringen aan de bunker/loods eigenlijk.
Ze moesten in de covid-periode een locatie hebben die ze indien nodig konden afsluiten als de regels dat verlangden... dus dan kan je niet midden in het centrum gaan zitten, helaas.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Die locatie was ook niet echt heel handig volgens mij, Buiten het centrum. En misschien ook veel regen? Dat weet ik niet meer. Nu viel me op dat er ook een paar avonden dj's draaiden voor de jongeren. Dat podium is er nog niet zoveel jaar en dat kan natuurlijk ook wel veel bezoekers trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |