ja die kop trekt ie welquote:
@Straatcommando. op de markt?quote:
ow dat is dat kind in het ziekenhuis met siepie en takkie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben die Hema reclame ook wel zat. Nee kind, het gaat niet sneeuwen
Ja, begon schattig, maar na 100x weten we het wel. Komt ook elke keer voor en na het nieuwsblokjequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat is dat kind in het ziekenhuis met siepie en takkie?
moet je je voorstellen dat straks de zorgverzekeraars je dood gaan gooien tijdens de top2000quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja, begon schattig, maar na 100x weten we het wel. Komt ook elke keer voor en na het nieuwsblokje
Nogal kansloos ja, vorig jaar in Zwolle was het toch ook zo'n "feest"quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het was ontzettend leuk om er bij te zijn live, maar ik klink waarschijnlijk als een oude lul dat de jonge generatie wel een paar lesjes respect bij mag krijgen. Zoveel jongens en meiden die kansloos naar voren beuken, een grote bek geven aan omstanders als ze op hun gedrag worden aangesproken. En dan ook nog hele hordes mensen die het begrip "uitgang" en "ingang" niet kennen qua crowdcontrol en er dan maar doorheen beuken.
Oh die vrouw zonder armen en benen heeft nu ook al veel zendtijd. Eerder al voor Ziggo of KPN ofzo, toen nog voor iets anders, en nu voor VGZquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat straks de zorgverzekeraars je dood gaan gooien tijdens de top2000
DIe kunnen ze in ieder geval geen poot meer uitdraaienquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh die vrouw zonder armen en benen heeft nu ook al veel zendtijd. Eerder al voor Ziggo of KPN ofzo, toen nog voor iets anders, en nu voor VGZ
quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe kunnen ze in ieder geval geen poot meer uitdraaien
ze is wat meer Meau, minder Blof gelukkigquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap waarom ze zegt dat dit een soort Meau meets Blof is
heeft @Koen66 er veel voor neergelegd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Geen idee, Koen heeft er als enige voor betaald.
Hopelijk een hoog bedrag
¤30,-quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft @:koen66 er veel voor neergelegd?
das netjes van Koentjequote:
Die was er vanmiddag heel even buiten het huisquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand trouwens Jamie Reuter gehoord deze weekDie vind ik opvallend afwezig
ik laat ze gewoon vallen als een baksteenquote:
Succes met vegen dan morgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat ze gewoon vallen als een baksteen
Verschrikkelijke plaat, zelfs met autotune klinkt dit gewoon nergens naarquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
Elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
Allemaal bezopen bezoekers daar in 's-Hertogenbosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |