ik laat ze gewoon vallen als een baksteenquote:
Succes met vegen dan morgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat ze gewoon vallen als een baksteen
Verschrikkelijke plaat, zelfs met autotune klinkt dit gewoon nergens naarquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welkom op de laatste Serious Request-dag allen
Elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2025 00:49 schreef spapaars het volgende:
Allemaal bezopen bezoekers daar in 's-Hertogenbosch.
Leeuwarden had ook geen poortjes, maar daar kon je via tig kanten het plein opkomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)uur-tijdens-flemming
Een rij van anderhalf uur.
Leuk voor 3FM, voor mezelf eerder een reden om het gewoon op de tv te bekijken. Je zou maar naar de wc moeten. Vanavond is de gevoelstemperatuur ook nog -10/-11 graden.
En hadden eerdere edities ook al poortjes? De enige editie die ik ooit bezocht heb was die in Apeldoorn (2017), en in m'n herinnering was dat er daar nog niet.
Maar ja, het kan niet anders als het zo druk wordt.
Dat is sinds het gedoe in Zwolle natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
Leuk voor 3FM, voor mezelf eerder een reden om het gewoon op de tv te bekijken. Je zou maar naar de wc moeten. Vanavond is de gevoelstemperatuur ook nog -10/-11 graden.
En hadden eerdere edities ook al poortjes? De enige editie die ik ooit bezocht heb was die in Apeldoorn (2017), en in m'n herinnering was dat er daar nog niet.
Daar had ik vorig jaar best heen gewild (ik woon ergens in de driehoek Nijmegen-Den Bosch-Eindhoven), maar helaas - matig ter been rond die tijd.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leeuwarden had ook geen poortjes, maar daar kon je via tig kanten het plein opkomen.
Bij de editie van Nijmegen heb ik ook geen poortjes gezien
Ik was daar zelf niet toen het aan de gang was. Ik was daar een paar dagen voordat het begon omdat mijn zusje trouwde. Dus de hele opbouw en zo gezien.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar best heen gewild (ik woon ergens in de driehoek Nijmegen-Den Bosch-Eindhoven), maar helaas - matig ter been rond die tijd.
Met Den Bosch heb ik maar een beperkte klik, maar Nijmegen vind ik wel weer leuk.
Op NPO 1 Extra was toen het Jeugdjournaal bezig, maar op de online stream was het gewoon te vinden:quote:Op woensdag 24 december 2025 08:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
DJ Paul werd geheel niets van uitgezonden op kanaal 81 gisteren.
Kan ik dat nog ergens terugkijken?
Veel dank!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op NPO 1 Extra was toen het Jeugdjournaal bezig, maar op de online stream was het gewoon te vinden:
https://www.npo3fm.nl/ser(...)025-12-23%2019:00:00 vanaf ongeveer 11 minuten.
Ik heb niet direct een voorkeur maar er zijn ergerde DJs om naar te moeten luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Mart echt de fijnste DJ om naar te luisteren
Ja mn zusje heeft het geprobeerd maar die is in een cafe gaan zitten want er was niet door te komen.quote:Op woensdag 24 december 2025 03:44 schreef Eightyone het volgende:
Nog mee samengewerkt in Nijmegen. Hele fijne gozer ookquote:Op woensdag 24 december 2025 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Mart echt de fijnste DJ om naar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |