Helemaal eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heerlijk ook, gewoon lekker bezig zijn
Omg .... dat idee ga ik misschien jattenquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:25 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie insta?
Vond dit zo leuk gedaanEn mini-wolwinkeltje.
https://www.instagram.com/p/DT7xjV_AjY_/
Maar de kleurtjesquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
Het is meer een deken geworden dan een vest![]()
[ link | afbeelding ]
Beetje groot en wijd maw comfortabel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar de kleurtjes
En het ziet er leuk en comfortabel uit
Dat is zeker leuk gedaan. Je moet er maar op komen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:25 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie insta?
Vond dit zo leuk gedaanEn mini-wolwinkeltje.
https://www.instagram.com/p/DT7xjV_AjY_/
Lekker toch voor de koude dagenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
Het is meer een deken geworden dan een vest![]()
[ link | afbeelding ]
O dat is leuk, is beter te doen dan die bolle diertjesquote:Op maandag 9 februari 2026 21:15 schreef Blues het volgende:
En weer door voor de kleinkinderen![]()
Probeersel platte dieren, want gaat in een envelop richting Australië.
Zeepaardje:
[ link | afbeelding ]
Wat leuk en origineelquote:Op maandag 9 februari 2026 21:15 schreef Blues het volgende:
En weer door voor de kleinkinderen![]()
Probeersel platte dieren, want gaat in een envelop richting Australië.
Zeepaardje:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat dit lastiger is dan "3D"-diertjesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, is beter te doen dan die bolle diertjes
Ik bedoel lwa versturenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat leuk en origineel
[..]
Ik denk dat dit lastiger is dan "3D"-diertjes
Ooooh!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel lwa versturen
Ik vond ze wel makkelijk om te maken die platte dingen
Ja best makkelijk om te maken, en zo klaar ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik bedoel lwa versturen
Ik vond ze wel makkelijk om te maken die platte dingen
O daat zitten hele leuk tussen. MIsschien als je de handigheid hebt gekregen hier in kan je die alligator zelf maken of het patroon aan passenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja best makkelijk om te maken, en zo klaar ook.
Idd qua versturen makkelijk, zoon Q is in april jarig dus in maart gaat er een brief/kaart die kant op en stop ik wat platte dieren bij voor de k.kinderen.
Ik heb een site gevonden met een alphabet aan 'platte' dieren:
https://www.repeatcrafter(...)animal-alphabet.html
Dan gooi ik ze door de vertaling en na een proefdier lukt dan het zeepaardje iig goed.
Gisteravond met de A begonnen maar dat werd een raar uit zijn verband gerukte alligator
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |