Mss in een ver verleden ooit of gekregen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:56 schreef AnneX het volgende:
Wat een lieve vraag en wat een leukerd is het geworden![]()
Vandaag de schoenendoos met naaispullen eens uitgeruimd na 100 jaar.
Tot mijn verbazing lagen er 3 haaknaalden in. Daarvan kan ik mij niks herinneren.
Wel ooit veel gebreid. De truien met ingewikkelde patronen liggen nog in de kast. Alle breinaalden etc. weggegeven bij een inzameling.
Van haken herinner ik mij dus niets.
Ach wat een schatje zegquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Beetje van 2 patronen en mezelf 🦒
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mss maak ik er nog wel een paar (maar dan andere beesten) Vind het een leuk kado voor als je niks weetquote:
Het is ook echt leukquote:Op donderdag 26 februari 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Mss maak ik er nog wel een paar (maar dan andere beesten) Vind het een leuk kado voor als je niks weet
Is toch niets slordig aan? Vind ze leukquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nogal slordig gehaakt, in minder dan een week tijd. Nummer vier staat voor de helft op de naald. Was wel fijn om te makennetjes haken komt wel weer
[ afbeelding ]
Wat een leukerds! En leuke patroontjes kleuren! Wordt er vrolijk vanquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nogal slordig gehaakt, in minder dan een week tijd. Nummer vier staat voor de helft op de naald. Was wel fijn om te makennetjes haken komt wel weer
[ afbeelding ]
Dank je! Ze zijn leuk, maar de steekjes zijn niet gelijkmatig genoegquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niets slordig aan? Vind ze leuk
Dank je welquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een leukerds! En leuke patroontjes kleuren! Wordt er vrolijk vanHopelijk jij ook een beetje.
Cutequote:Op woensdag 11 maart 2026 20:48 schreef Blues het volgende:
Vandaag gaf ik de giraf aan collegadin voor aan haar tas.
Staat leuk en ze was er blij mee![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt cool!quote:Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Hupje het volgende:
Ik vind het knap dat jullie zulke mooie dingen kunnen haken![]()
Ik ben niet zo handig. Ik ben gisteren wel weer eens begonnen met punnikenIk vond een leuk gekleurd bolletje waar dat goed mee gaat. Dus ik maak nu een aantal tashangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een werk! Super tofquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De poef is eindelijk af:
[ afbeelding ]
1 grote ronde kussen en heel veel vulling (ongeveer rond 5 kilo aan vulling). Elk onderdeel apart gehaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een werk! Super tof
Ergens omheen gehaakt of heel veel vulling?
Respectquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 grote ronde kussen en heel veel vulling (ongeveer rond 5 kilo aan vulling). Elk onderdeel apart gehaakt.
Hij is nog niet geclaimd door mijn katten.
Ik had eerst 3 zakken van ongeveer 500g voor 10 euro op de markt gehaald.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Respect
Vijf kilo vulling
Daar doe ik twee jaar mee
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer wat gemaakt de laatste dagen:
(dacht nog niet gedeeld hierChack zo even dubbel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De diertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat mooi gedaan
En je inspireert me met je deken!
Eens rondkijken of ik ook zoiets ergens kan kopen voor een zacht prijsje.
Ik heb nu tijd zat, maar totaal geen haak inspiratie terwijl ik wel zin heb in iets maken.
Prachtig!!!! 🤩🤩quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De poef is eindelijk af:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:30 schreef Blues het volgende:
[..]
De diertjeswat mooi gedaan
En je inspireert me met je deken!
Eens rondkijken of ik ook zoiets ergens kan kopen voor een zacht prijsje.
Ik heb nu tijd zat, maar totaal geen haak inspiratie terwijl ik wel zin heb in iets maken.
O die is wel mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:53 schreef Blues het volgende:
Oh heb iets gevonden!
Morgen naar handwerkwinkel om me te laten adviseren over beste garen om niet weer in die valkuil van 'ik doe maar wat' te vallen zodat ik weer een loodzwaar vest overhoudt![]()
https://eenmooigebaar.nl/zeeschuim-vest/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |