O leuk, ben benieuwd. Dan heb je ook wel iets wat niemand heeft. Mooie kleur ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb me laten adviseren. Samen met de medewerker uitgerekend dat ik 6 bolletjes van deze wat dikkere katoen nodig zal hebben als je op 8 haakt.
Niet heel goedkoop, maar ik wilde nu eens goed beginnen![]()
Ik hou erg van petrol achtig blauw.
Proeflapje gemaakt en de maten komen aardig overeen![]()
[ link | afbeelding ]
Wauw die kleur en wat haak je netjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb me laten adviseren. Samen met de medewerker uitgerekend dat ik 6 bolletjes van deze wat dikkere katoen nodig zal hebben als je op 8 haakt.
Niet heel goedkoop, maar ik wilde nu eens goed beginnen![]()
Ik hou erg van petrol achtig blauw.
Proeflapje gemaakt en de maten komen aardig overeen![]()
[ link | afbeelding ]
Mooie kleurtjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:38 schreef Hupje het volgende:
Knap hoor, wat jullie allemaal kunnen maken!
Ik kom niet verder dan een beetje punniken.
Bij het sporten hebben veel kinderen dezelfde tas. Dus nu een dingetje eraan zodat mijn zoon zijn eigen tas kan herkennen. Eigenlijk de foto niet waard![]()
[ afbeelding ]
Superhandig dingetje!!quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:38 schreef Hupje het volgende:
Knap hoor, wat jullie allemaal kunnen maken!
Ik kom niet verder dan een beetje punniken.
Bij het sporten hebben veel kinderen dezelfde tas. Dus nu een dingetje eraan zodat mijn zoon zijn eigen tas kan herkennen. Eigenlijk de foto niet waard![]()
[ afbeelding ]
Nou ehhhh.. Ben begonnen en moest 2 filmpjes kijken hoe je nou toch met stokjes moet opzetten!quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw die kleur en wat haak je netjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |