SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ohhh wat leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuke bakvorm ik vondGa in plaats van kerstkoekjes voor de buren nu kerstcakes bakken hiermee morgen denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Woahquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Please wait a minute. I will transfer you to the agent responsible for English skill.
grote verantwoordelijkheid
.. 15 minuten later: "Bye bye".quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Please wait a minute. I will transfer you to the agent responsible for English skill.
grote verantwoordelijkheid
doe maar luxequote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Yoghurt cake met cranberries en pistachenootjes denk ik
Andere tijdzone?quote:
neuj druk gehadquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nacht zou ook nog kunnen.
Ja dat was het ideequote:
Ik las darmenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
benen, buik, armen, cardio.
ook prettig als die getraind zijnquote:
Soms wel ja.quote:
Kan er weer meer doorheenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik wel geleegd vandaag.
Toevalligquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:haags kan trots zijn op kerel en mij. We zijn een 40-45 combiverjaardag van plan.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:haags kan trots zijn op kerel en mij. We zijn een 40-45 combiverjaardag van plan.
Tip: geen verkleedfeestje van maken als het thema 40-45 is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon goed uitgezocht.quote:
Ik las vanmorgen dat er een nieuwe serie over Den Haag komt. Waarin ze tokkies en chique Hagenezen gaan volgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: geen verkleedfeestje van maken als het thema 40-45 is.
We kunnen ons samen inschrijven met @liesje1979quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat er een nieuwe serie over Den Haag komt. Waarin ze tokkies en chique Hagenezen gaan volgen.
Ja leuk, ik doe er niet aan mee. Voor iemand hem in wil koppen
Nu jezelf belonen voor die discipline en 400 euro aan lego uitgeven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb mij kunnen inhouden en heb geen 300 euro aan lego uitgegeven
¤299,99?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Wel LEGO gekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
nee, de set die ik wel wilde kopen hadden ze nergens meer.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de set die ik wel wilde kopen hadden ze nergens meer.
en deze vond ik echt te duur. ook al was al meer dan 100 euro van de prijs af
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het komt niet eens zo ver dat ik ga rollen.quote:
Je vergist je in de rolverdeling; ze probeert jou juist iets aan te leren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Hedwig weer voor de voordeur. Dit moet ik haar echt weer af zien te leren.
quote:
Ja dag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergist je in de rolverdeling; ze probeert jou juist iets aan te leren.
Vanochtend nog langs gefietst. Komt wel dichtbij zo.quote:
Vastquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:10 schreef dud0r het volgende:
Het komt niet eens zo ver dat ik ga rollen.
Kom danquote:
ja kan wel wat missenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het kader van de kerstgedachte, kan @:bitterbal de zon met ons delen?
typisch gerecht uit het noorden voor de toerist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
Dat is blijkbaar een typisch gerecht uit het noorden van thailand
Dat wordt s ochtends hard doorlopen naar de sportschool wil ik het niet koud krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Immer vechten met het VOCHTIGE POESJEquote:
De linkerquote:
wat allemaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
Mocht iemand bang zijn geen eten te hebben deze week: ik heb nog wel wat
stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:10 schreef dud0r het volgende:
16464 stapjes alweer. Toch wel weer genoeg voor vandaag.
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.quote:
ik denk dat ik het ook wel red tot bijna volgend jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
nu weet ik nog steeds niet wat je allemaal hebtquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.
Wat voor eten heb je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
op basis van havermelkquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik naar de wijnwinkel hier. Ik zo van: ik zoek een afscheidscadeautje voor een collega en ze is best hip, Amsterdams. De man: look no further we hebben natuurwijn. Oke ja doe maar dan.
Ik sluit bij jou aan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Dibs op de gerookte zalm , chips en de zeevruchten!1
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 danquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit bij jou aan.De kaasmeuk mag ze zelf eten.
heb je genoeg zalm gekocht voor AirwiN en mij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en allerlei soorten bloem om nog pannenkoeken, pizza en nieuwjaarsrolletjes te kunnen maken.
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
hmmquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.
Ik lig nog steeds op de bankquote:
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zitten
Noodradio check, water check, M&M's check. Kom maar op met die 72 uurquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.
ik teken er voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dat was zijn vrouw vergeten denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dan had hij haar terug moeten sturen naar de supermarkt. Zo leert ze het nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was zijn vrouw vergeten denk ik
prima ontbijtje zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Oké NatteKatquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. laad je telefoon eens opquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. Hij zit nu aan de lader.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. laad je telefoon eens op
2. al een bericht gehad met we komen later excuses?
3. je pakketje ligt overmorgen bij een pakketpunt aan de andere kant van het land.
4. dat pakketpunt zit dicht tot 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. Hij zit nu aan de lader.
2. Nog geen bericht van gehad.
3. Waarschijnlijk.
It's something.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart in de bus voor een adres die hier helemaal niet in de buurt is. Alleen het huisnummer was goed.
Waar is dit van? Of verzin je dit ter plekke?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had iets teveel fun over de sidequest van Tante Truus
Ik verzin dat ter plekke.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is dit van? Of verzin je dit ter plekke?
Ik heb jaren op ze gelopen het lab. Ik zocht wel altijd iets betere uit dan die standaard die waren unisex en veel te breed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Helaas ik moet na de vakantie ook veiligheidsschoenen aan in de branderij. Maar wel logisch hoor.
Indrukwekkendquote:
Ben benieuwd wat ik krijg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb jaren op ze gelopen het lab. Ik zocht wel altijd iets betere uit dan die standaard die waren unisex en veel te breed.
helemaal uit de losse pols geschudquote:
Dank. Kan nog veel beter. Maar ik moet zo richting afscheidsborrel.quote:
Zie haar UI. Goede pols, dat is duidelijk.quote:
Ik ontvang graag een op maat geschreven Kerstverhaal in mijn DM.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Kan nog veel beter. Maar ik moet zo richting afscheidsborrel.
@bitterbal heeft de zon gepikt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
De dag is pas net begonnen, waarom wordt het nu al donker
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft de zon gepikt.
Nog onderweg zeker?quote:Huidige datum 23 december 2025
Huidige tijd 22:08
Zonsopgang vandaag 06:38
Zonsondergang vandaag 17:55
Gewoon tweede leven in het donker hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
De dag is pas net begonnen, waarom wordt het nu al donker
Ik heb gewoon die schijnwerper aangegooid.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon tweede leven in het donker hebben.
Ja, gebeurt mij nou nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, verkeerde tab. Ach, hier zitten ook F1 kijkers.
heb ik nog nooit van je gezien inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gebeurt mij nou nooit.
Hij heeft nog steeds niet door dat de ESF SC en de KSC twee aparte topics zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van je gezien inderdaad
ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijptquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de ESF SC en de KSC twee aparte topics zijn.
Nee, zie je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van je gezien inderdaad
Stiekem ken ik je best goed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dibs op de Cola Zero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja ik ben vet blij dat er Cola Zero in zit en geen gewone.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dibs op de Cola Zero.
Elke dag is zondag tm 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu meteen het gevoel alsof het vrijdag is.Gaat nog wat worden komende twee weken.
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dat is zeker prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.quote:
Dat is dom.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.
aardappelgratin, spruitjes met spekjes en een saucijsjequote:Op dinsdag 23 december 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had boerenkool met rookworst
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha neequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mij
Je kan er wel flink mee opscheppen inderdaadquote:
Linkjes werken hier niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem er een garde bij
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.0.ProductTitle
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan er wel flink mee opscheppen inderdaad
jawel, 1808 euroquote:
Oh shit die is nog duurder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
1808 euro voor een mooie garde
[ afbeelding ]
Muah, wel een beetje expres gedaan.quote:
Moe zijn sucksquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil echt van die vermoeidheid af....![]()
Weet ik wel iets voor maar of dat nou het beste advies is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil echt van die vermoeidheid af....![]()
Dat zijn er wel een heleboel volgens mij maar alsnog kneiter duur volgens mij.quote:
Gemaakt van titanium?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarschijnlijkquote:
quote:
Platina.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts klikken op taakbalk > taakbalk instellingen > Locatie van taakbalk op het schermquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Help hoe krijg ik mijn taakbalk weer onder in beeld ipv verticaal rechts
Dat zijn de beste oorlogen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Jezus ik heb nu ook wel genoeg snacks in huis om een oorlog te overleven.
Top, gelijk 10 besteld, scheelt weer 5%quote:
Ja, hoeveel zijn het er nou, 1000st if 192 stuks.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
@LTVDK: Keukensadist en boomknuffelaar.
Genieën worden wel vaker niet begrepenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
@:LTVDK blijven we ook voor altijd "pesten" met zijn kraan.
Zo kan je het ook noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Genieën worden wel vaker niet begrepen
Dat zijn de betere noodpakkettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Jezus ik heb nu ook wel genoeg snacks in huis om een oorlog te overleven.
Met taaitaai?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Jongens hoe lokken we onze prinses terug? Ze mag weer posten.
Met een prins?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Jongens hoe lokken we onze prinses terug?
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hierquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Beschrijf maar eens de kraan van een andere user hierquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmmm... die is wel lekker ja.quote:
Je hebt Yvonne omgekocht met chocolade?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]Tsja en als ook niemand iets anders van d'r heeft.. Zit niet op Instagram ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Oooh TayTay, TaaiTaai.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze adoreert haar toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt Yvonne omgekocht met chocolade?
Niemand heeft contact.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja en als ook niemand iets anders van d'r heeft.. Zit niet op Instagram ofzo?
permbans op fok bestaan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hier
Dat weet Dimmy ook wel denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weet Dimmy ook wel denk ik.normaal zou zijn met oud op nieuw, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Februari ergens dacht ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal zou zijn met oud op nieuw, toch?
Ik dacht altijd kerstgratie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal zou zijn met oud op nieuw, toch?
veelal wel ja, yvonne is nogal een doetjequote:
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere avond Sunday scaries?
Nieuw jaar, nieuw verlof. Zet ik liever voor andere dingen in.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
Nieuw jaar, nieuw verlof. Zet ik liever voor andere dingen in.
Alsof ik 2 januari heul veul ga doen op kantoor
dit is toch een of andere oplichter lijkt mijquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup. En tussen kerst en oud en nieuw krijg ik gratis vrij van de zaak dus het waren drie verlofdagen voor maandag tm woensdag en dan tm 1 januari vrij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde
Liever gewoon met de volle mep de rest van het jaar in.
Spruitjesquote:
yes. vond vorige week wel een beetje matig. hopelijk deze week wat meer tasers en bontkraagjesquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 Straks weer gekkies kijken in Utrecht (?).
quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
yes. vond vorige week wel een beetje matig. hopelijk deze week wat meer tasers en bontkraagjes
Tot over 28 jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:15 schreef Karzai het volgende:
28 years later maar besteld, tot later!
oinkquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ze stonden hier in het centrum bij een restaurant een varkentje te grillen voor de deur, echt heel de straat rook er naar
Alles is al op en zit in onze buikjes.quote:
Boh lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Ze stonden hier in het centrum bij een restaurant een varkentje te grillen voor de deur, echt heel de straat rook er naar
Kreeg alleen niks want er was een besloten feestjequote:
Wat flauw zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg alleen niks want er was een besloten feestje
Dat is jammerquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei nog tegen die mensen: pas op dat is een fokker geen eten geven. Zijn een soort gremlinsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat onaardigquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei nog tegen die mensen: pas op dat is een fokker geen eten geven. Zijn een soort gremlins
Iets van Train denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash wat zou jouw opkomstmuziekje zijn bij het darten? En wat hebben we vandaag te snacken?
Gezouten notenmix van de Picnic. En als het laat wordt nog een toastje Franse kaas.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash wat zou jouw opkomstmuziekje zijn bij het darten? En wat hebben we vandaag te snacken?
elitevoerquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezouten notenmix van de Picnic. En als het laat wordt nog een toastje Franse kaas.
Denk deze.
Bekijk deze YouTube-video
Omgquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
De brownies en downies heeft brownie-oliebollen.
Dit klinkt lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
De brownies en downies heeft brownie-oliebollen.
tu tu tu tu dokter flesjequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog niet echt de meezingers voor het publiek.
Voor Fles natuurlijk gewoon dezequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog niet echt de meezingers voor het publiek.
De darter die nu goed bezig is, is formaatje Roel van Velzen en heeft ook All the Small THings als opkomst nummerquote:
ik hoop voor je dat dat lukt inderdaad, want vastigheid is nu helemaal wel erg handig nu je minder begeleiding hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen komt woonbegeleidster voor het laatst. Ze was in principe al tijdelijk en gaat bij een ander districtsteam werken.
Ik heb wel aangegeven dat ik nu wel wat meer vastigheid wil, want op de vorige woonlocatie ben ik in de laatste 2 jaar ook vaak verandert van persoonlijk begeleider..
En daar zullen ze proberen naar te luisteren..
Ga je vannacht nu dromen hoe je moet uitgooien met een bepaalde score?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.
Dat was eigenlijjk wel genoeg darts voor de hele avond gewoon
nou lekker slapen danquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.
Dat was eigenlijjk wel genoeg darts voor de hele avond gewoon
Dit was nogal meeslepend ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je vannacht nu dromen hoe je moet uitgooien met een bepaalde score?
Dat kleintje moet doorvliegenquote:
Ja dat wilde ik vanochtend ook maar 0600 was ik gewoon wakkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
Ik wil morgenochtend toch weer eens proberen om langer in bed te blijven liggen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik vanochtend ook maar 0600 was ik gewoon wakker
Was daardoor wel om 0700 in de sportschoolquote:
Jezus wat godtering vroeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was daardoor wel om 0700 in de sportschool
kan ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
Ik wil morgenochtend toch weer eens proberen om langer in bed te blijven liggen.
dan heb je nog wat aan je dag ook..quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je nog wat aan je dag ook..![]()
![]()
Die heeft d'r vliegbrevet nog bij een pakje boter gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit vast een oud omaatje in die niets doorheeft.
Gelukkig zijn supermarkten tegenwoordig op kerstavond ook nog gewoon openquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
staan twijfelen bij boodschappen , dus maar bijna niks mee genomen
en op 1e en 2e kerstdag ook..quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn supermarkten tegenwoordig op kerstavond ook nog gewoon open
en dan strakjes onder de warme wolquote:
Als ik de drukte moet geloven is er de rest van het jaar niks meer te krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn supermarkten tegenwoordig op kerstavond ook nog gewoon open
Allemaal een noodpakket aan het verzamelenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik de drukte moet geloven is er de rest van het jaar niks meer te krijgen
Dan is die van mij nog niet eens open.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
en als de wereld vergaat dan ben je in een dag kassieweile en is al die troep niet eens aangebrokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal een noodpakket aan het verzamelen
Bij de appie xl was het vak met champignons leeg. Bijna blinde paniek brak uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal een noodpakket aan het verzamelen
had je mooi in Duitsland mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog cola zero hebben want dat is hier altijd op de één of andere manier altijd op met kerst en oud en nieuw.
Ja dat had ik ook beter over moeten nadenken van tevoren want dit is altijd op in de winkel.
Ja ook niet over nagedacht zoals je ziet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je mooi in Duitsland mee kunnen nemen
oeh das lekker!!quote:
Ja zag vandaag ook mensen met halve karren vol lente-ui en gember bij de kassa'squote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de appie xl was het vak met champignons leeg. Bijna blinde paniek brak uit
is ook lastig als je zonder komt te zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag vandaag ook mensen met halve karren vol lente-ui en gember bij de kassa's
die ga je zeker opvretenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
Er zijn veel sterren te zien buiten.Mooi
Bquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het juiste moment voor zoomies?
A. Een normaal moment op de dag
B. Als iedereen op bed ligt
B natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vanmiddag op de bank al even een dutje gedaanquote:
De mijne is in het weekend en op feestdagen om 0900 open. Doordeweeks om 0700. Maar vanaf 3 januari gaat die in het weekend ook 0800 open.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is die van mij nog niet eens open.
C. Nadat er gepoept is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
verstandig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag op de bank al even een dutje gedaan
Maar nu inderdaad richting bed.
[..]
Ja en hopelijk langerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |