It's something.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart in de bus voor een adres die hier helemaal niet in de buurt is. Alleen het huisnummer was goed.
Waar is dit van? Of verzin je dit ter plekke?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had iets teveel fun over de sidequest van Tante Truus
Ik verzin dat ter plekke.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is dit van? Of verzin je dit ter plekke?
Ik heb jaren op ze gelopen het lab. Ik zocht wel altijd iets betere uit dan die standaard die waren unisex en veel te breed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Helaas ik moet na de vakantie ook veiligheidsschoenen aan in de branderij. Maar wel logisch hoor.
Indrukwekkendquote:
Ben benieuwd wat ik krijg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb jaren op ze gelopen het lab. Ik zocht wel altijd iets betere uit dan die standaard die waren unisex en veel te breed.
helemaal uit de losse pols geschudquote:
Dank. Kan nog veel beter. Maar ik moet zo richting afscheidsborrel.quote:
Zie haar UI. Goede pols, dat is duidelijk.quote:
Ik ontvang graag een op maat geschreven Kerstverhaal in mijn DM.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Kan nog veel beter. Maar ik moet zo richting afscheidsborrel.
@bitterbal heeft de zon gepikt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
De dag is pas net begonnen, waarom wordt het nu al donker
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft de zon gepikt.
Nog onderweg zeker?quote:Huidige datum 23 december 2025
Huidige tijd 22:08
Zonsopgang vandaag 06:38
Zonsondergang vandaag 17:55
Gewoon tweede leven in het donker hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
De dag is pas net begonnen, waarom wordt het nu al donker
Ik heb gewoon die schijnwerper aangegooid.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon tweede leven in het donker hebben.
Ja, gebeurt mij nou nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, verkeerde tab. Ach, hier zitten ook F1 kijkers.
heb ik nog nooit van je gezien inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gebeurt mij nou nooit.
Hij heeft nog steeds niet door dat de ESF SC en de KSC twee aparte topics zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van je gezien inderdaad
ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijptquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de ESF SC en de KSC twee aparte topics zijn.
Nee, zie je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van je gezien inderdaad
Stiekem ken ik je best goed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dibs op de Cola Zero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja ik ben vet blij dat er Cola Zero in zit en geen gewone.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dibs op de Cola Zero.
Elke dag is zondag tm 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu meteen het gevoel alsof het vrijdag is.Gaat nog wat worden komende twee weken.
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dat is zeker prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.quote:
Dat is dom.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.
aardappelgratin, spruitjes met spekjes en een saucijsjequote:Op dinsdag 23 december 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had boerenkool met rookworst
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha neequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mij
Je kan er wel flink mee opscheppen inderdaadquote:
Linkjes werken hier niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem er een garde bij
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.0.ProductTitle
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan er wel flink mee opscheppen inderdaad
jawel, 1808 euroquote:
Oh shit die is nog duurder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
1808 euro voor een mooie garde
[ afbeelding ]
Muah, wel een beetje expres gedaan.quote:
Moe zijn sucksquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil echt van die vermoeidheid af....![]()
Weet ik wel iets voor maar of dat nou het beste advies is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil echt van die vermoeidheid af....![]()
Dat zijn er wel een heleboel volgens mij maar alsnog kneiter duur volgens mij.quote:
Gemaakt van titanium?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarschijnlijkquote:
quote:
Platina.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts klikken op taakbalk > taakbalk instellingen > Locatie van taakbalk op het schermquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Help hoe krijg ik mijn taakbalk weer onder in beeld ipv verticaal rechts
Dat zijn de beste oorlogen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Jezus ik heb nu ook wel genoeg snacks in huis om een oorlog te overleven.
Top, gelijk 10 besteld, scheelt weer 5%quote:
Ja, hoeveel zijn het er nou, 1000st if 192 stuks.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
@LTVDK: Keukensadist en boomknuffelaar.
Genieën worden wel vaker niet begrepenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
@:LTVDK blijven we ook voor altijd "pesten" met zijn kraan.
Zo kan je het ook noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Genieën worden wel vaker niet begrepen
Dat zijn de betere noodpakkettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Jezus ik heb nu ook wel genoeg snacks in huis om een oorlog te overleven.
Met taaitaai?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Jongens hoe lokken we onze prinses terug? Ze mag weer posten.
Met een prins?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Jongens hoe lokken we onze prinses terug?
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hierquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Beschrijf maar eens de kraan van een andere user hierquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmmm... die is wel lekker ja.quote:
Je hebt Yvonne omgekocht met chocolade?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]Tsja en als ook niemand iets anders van d'r heeft.. Zit niet op Instagram ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Oooh TayTay, TaaiTaai.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze adoreert haar toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt Yvonne omgekocht met chocolade?
Niemand heeft contact.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja en als ook niemand iets anders van d'r heeft.. Zit niet op Instagram ofzo?
permbans op fok bestaan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij ze weet dat een permban weer overgaat zal ze niet vaak inloggen hier
Dat weet Dimmy ook wel denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weet Dimmy ook wel denk ik.normaal zou zijn met oud op nieuw, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |