Ok hier zijn de eerste imago's die in me op kwamen.quote:
Ben jij nou tropisch of de huisjes die je melkt?quote:
*noteert*quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok hier zijn de eerste imago's die in me op kwamen.
@:bitterbal: Tropische huisjesmelker die frituren op het strand moeiteloos afwisselt met uitgebreid eten.
@:ltvdk: Keukensadist en boomknuffelaar.
@:budapestenaar: Trouwe staatsdienaar die in het verkeerde land woont. Zou liever elke dag badderen en taartjes eten in Boedje.
@:dr_Flash: Biljetjessparende, computergezeikjeshatende, burgerrupsliefhebbende pannenschraper.
@:uitStraling: Kwekslimme worstebroodjesliefhebber die de dochter van de zus van de neef van de ambassadeur kent. Of iets dergelijks.
@:cherryLips: Onhandige ADD'er. Geen briljante combi, maar levert wel mooie verhalen op.
Ze is nu een tropische bitterbal natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij nou tropisch of de huisjes die je melkt?Als het om de huisjes zou gaan had @:kwiwi toch geweten dat er geen spatie tussen moet.
Dan ben ik weer gerustgesteld. Past niet binnen mijn beeld van jou dat je dat soort fouten maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is nu een tropische bitterbal natuurlijk
Ik maak vast fouten, schrijf al 15 jaar eigenlijk alleen nog hier en beetje op Whatsapp Nederlandsquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik weer gerustgesteld. Past niet binnen mijn beeld van jou dat je dat soort fouten maakt.
So far, so good!quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak vast fouten, schrijf al 15 jaar eigenlijk alleen nog hier en beetje op Whatsapp Nederlands
Zorgen dat je thuis iets achter de hand hebt als het karig is, maar bereid je voor op heel veel eten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik wel of niet genoeg moet eten voor de kerstborrel aan. In 2024 was er zoveel eten maar vorig jaar was het echt mega karig dus weet niet wat te verwachten.
Ik hoop het haha. We hebben nu een andere leidinggevende en hij was er vorig jaar ook bij dus hopelijk was hij ook teleurgesteld vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je thuis iets achter de hand hebt als het karig is, maar bereid je voor op heel veel eten.Eet smakelijk alvast.
Kom vechten dan ectoboyquote:
Snacks in je tas meenemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik wel of niet genoeg moet eten voor de kerstborrel aan. In 2023 was er zoveel eten maar vorig jaar was het echt mega karig dus weet niet wat te verwachten.
Jij geniet er echt van om van die duin te rollen, of niet soms?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom vechten dan ectoboy
[..]
Snacks in je tas meenemen
Ik schop jou er gewoon achteraanquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij geniet er echt van om van die duin te rollen, of niet soms?
Wat heb je getraindquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal
ik ben naar het strand geweestquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |