Rip.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de retourenparade ettert volgens mij tot begin januari door (verschillende redenen uiteraard, veel gehoord is: "had ik al". "Dubbel besteld")
we hebben daarin nu ook 7 werkdagen achterstand
dat is 1 van de dingen die vandaag zal moeten gebeuren om dat een beetje terug te dringen
he? de mensen zonder afspraak gaan voor?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:13 schreef Ama het volgende:
Oke door slechte communicatie moet de ketel een andere dag want ze moeten bij de bovenbuurvrouw bezig in huis en daar hebben ze geen afspraak gemaakt.
Meevallerquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar ervaringen uit het verleden kijk: postnl enzo komen dan al rond 15:00-16:00
dus zouden we wel vroeg weg zijn
Huh? Nee ze kunnen niet bezig in haar huis want de buis loopt door haar huis en die moet ook vervangen worden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
he? de mensen zonder afspraak gaan voor?
owww zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh? Nee ze kunnen niet bezig in haar huis want de buis loopt door haar huis en die moet ook vervangen worden.
Wat handig van zequote:Op dinsdag 23 december 2025 08:13 schreef Ama het volgende:
Oke door slechte communicatie moet de ketel een andere dag want ze moeten bij de bovenbuurvrouw bezig in huis en daar hebben ze geen afspraak gemaakt.
sowieso knap dat je die status zo kan laten veranderenquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey, mijn pakje uit China dat sinds zaterdag stond op bezorging op dinsdag, is vandaag opeens nog niet ontvangen door PostNL.
Ik vond het sowieso al apart dat PostNL zaterdag al wist dat ze het het dinsdag zouden gaan bezorgen, terwijl het nog niet in Nederland was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso knap dat je die status zo kan laten veranderen
Zolang het maar gebeurt voor de winter des doods los barst tochquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:21 schreef Ama het volgende:
Nu gaat het ergens de week van 5 januari worden. Prima.
Och, die ene week.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het maar gebeurt voor de winter des doods los barst toch
Mijn verwarming werkt gelukkig nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het maar gebeurt voor de winter des doods los barst toch
Tegen haar aan geklemd zo te zien.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die tweede banaan vast.
Ja maar als die echt aan vervanging toe is kan die natuurlijk wel ineens helemaal kapot vallen als er meer gevraagd wordt omdat het buiten -20 isquote:
Zou wel erg toevallig zijn als die nu ineens binnen twee weken kapot gaat terwijl ik al zeven jaar geluidsoverlast heb met dat ding.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar als die echt aan vervanging toe is kan die natuurlijk wel ineens helemaal kapot vallen als er meer gevraagd wordt omdat het buiten -20 is
alles kanquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel erg toevallig zijn als die nu ineens binnen twee weken kapot gaat terwijl ik al zeven jaar geluidsoverlast heb met dat ding.
Dingen gaan altijd kapot op het moment dat je ze het hardst nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel erg toevallig zijn als die nu ineens binnen twee weken kapot gaat terwijl ik al zeven jaar geluidsoverlast heb met dat ding.
Oh dat is wel kut ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dingen gaan altijd kapot op het moment dat je ze het hardst nodig hebt.
Jaaaaaaren terug ook gehad met de ketel. Ding had controle gehad, monteur had zoiets van ja die moet wel vervangen gaan worden binnenkort. Half jaar daarna ging die stuk. Midden in de winter.
Gebeld, duurde vier dagen voor ze langs kwamen want druk en geen prio.
Komt die monteur binnen. Het is wel koud hier. Ja het was 13 graden in huis omdat de verwarming het niet deed.
Waarom we niet eerder gebeld hadden dan? Ja kut dat hadden we gedaan jullie hadden geen tijd en het was geen prio.
Hij heeft toen een noodfix gedaan en twee weken later kwamen ze een nieuwe ketel installeren.
Er zit een kabouter in die strijkers afsteektquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut ja.Maar ik heb gelukkig tot nu toe nooit problemen gehad met de verwarming. Mijn CV ketel ziet er ook gewoon prima uit van binnen (mag ook wel na zovaak onderhoud haha) maar toch is er iets wat elke keer hele harde knallen maakt in dat ding. En ja het komt 100% uit de ketel.
Zo klinkt het wel ja lol.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit een kabouter in die strijkers afsteekt
Nee nee, ben er uit.quote:
Gemiste kans.quote:
Waarom was je midden in de nacht aan het spoken danquote:
Door te kijken leer je haar ook dat het een doorgang is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Oh Hedwig weet nu iets te goed waar de voordeur zit vanaf de buitenkant. Dit is zo niet handig.Ik zie haar ook niet staan daar, het is dat ik ergens vaag een zachte miauw hoor en denk zal het? En ja hoor.
Stevig doorstappen.quote:
Dus moet eigenlijk het gewoon negeren? Ze weet ook wel hoe ze in de achtertuin moet komen vanaf de voorkant.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door te kijken leer je haar ook dat het een doorgang is.
Ja vond het ook maar koudquote:
Denk dat lamp hele dag weer aan kan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Lichter dan dit wordt het niet?
Kantoorverlichting beste verlichtingquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Lichter dan dit wordt het niet?
Van dat veel te felle licht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kantoorverlichting beste verlichting
Lekker onder zo'n tl balk zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kantoorverlichting beste verlichting
Ja maar die verwarmt ook zijn huis met de vaatwasser.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
@:nattekat schijnt daar wel goed op te gaan.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijg ik nog een beetje kleur
Net zoals jij niet meer van je imago als mannenhaatster afkomtquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Die jongen komt nooit af van zijn imago van de vaatwasser als verwarming he?
Niemand komt hier af van een imago dat ze ooit gekregen hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Tenzij ik een relatie begin met een manquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zoals jij niet meer van je imago als mannenhaatster afkomt
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij ik een relatie begin met een man
Wereldgozer Provinciekereltje @Dr_Flashquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand komt hier af van een imago dat ze ooit gekregen hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En een speciaal topic voor hem.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.
Nou, wat is ieder zijn imago dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, ik ga er even voor zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, wat is ieder zijn imago dan?
100% waarquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:
Er is vast wel een metroman te vinden die alle begrip heeft dat hij op de tweede plaats komt naast de hond.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.
Zonder @Budapestenaar had ik het prachtige woord 'vetpoemel' nooit gekend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
100% waar
Daarom weeg ik hier ook 240 kilo
"hier" @Haagsquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
100% waar
Daarom weeg ik hier ook 240 kilo
STINGquote:
Ok hier zijn de eerste imago's die in me op kwamen.quote:
Ben jij nou tropisch of de huisjes die je melkt?quote:
*noteert*quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok hier zijn de eerste imago's die in me op kwamen.
@:bitterbal: Tropische huisjesmelker die frituren op het strand moeiteloos afwisselt met uitgebreid eten.
@:ltvdk: Keukensadist en boomknuffelaar.
@:budapestenaar: Trouwe staatsdienaar die in het verkeerde land woont. Zou liever elke dag badderen en taartjes eten in Boedje.
@:dr_Flash: Biljetjessparende, computergezeikjeshatende, burgerrupsliefhebbende pannenschraper.
@:uitStraling: Kwekslimme worstebroodjesliefhebber die de dochter van de zus van de neef van de ambassadeur kent. Of iets dergelijks.
@:cherryLips: Onhandige ADD'er. Geen briljante combi, maar levert wel mooie verhalen op.
Ze is nu een tropische bitterbal natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij nou tropisch of de huisjes die je melkt?Als het om de huisjes zou gaan had @:kwiwi toch geweten dat er geen spatie tussen moet.
Dan ben ik weer gerustgesteld. Past niet binnen mijn beeld van jou dat je dat soort fouten maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is nu een tropische bitterbal natuurlijk
Ik maak vast fouten, schrijf al 15 jaar eigenlijk alleen nog hier en beetje op Whatsapp Nederlandsquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik weer gerustgesteld. Past niet binnen mijn beeld van jou dat je dat soort fouten maakt.
So far, so good!quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak vast fouten, schrijf al 15 jaar eigenlijk alleen nog hier en beetje op Whatsapp Nederlands
Zorgen dat je thuis iets achter de hand hebt als het karig is, maar bereid je voor op heel veel eten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik wel of niet genoeg moet eten voor de kerstborrel aan. In 2024 was er zoveel eten maar vorig jaar was het echt mega karig dus weet niet wat te verwachten.
Ik hoop het haha. We hebben nu een andere leidinggevende en hij was er vorig jaar ook bij dus hopelijk was hij ook teleurgesteld vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je thuis iets achter de hand hebt als het karig is, maar bereid je voor op heel veel eten.Eet smakelijk alvast.
Kom vechten dan ectoboyquote:
Snacks in je tas meenemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik wel of niet genoeg moet eten voor de kerstborrel aan. In 2023 was er zoveel eten maar vorig jaar was het echt mega karig dus weet niet wat te verwachten.
Jij geniet er echt van om van die duin te rollen, of niet soms?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom vechten dan ectoboy
[..]
Snacks in je tas meenemen
Ik schop jou er gewoon achteraanquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij geniet er echt van om van die duin te rollen, of niet soms?
Wat heb je getraindquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal
ik ben naar het strand geweestquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |