Laatste werkdagquote:
Valt de drukte een beetje mee?quote:
gisteren overduidelijk gepiekt in verwerkte units, en nog was niet alles eruitquote:
Komt er nog een boel retour van mensen die verwacht hadden het met kerst binnen te hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren overduidelijk gepiekt in verwerkte units, en nog was niet alles eruit
Hopelijk vandaag alles leegvegen, als het goed is is het meeste nu pas leverbaar na kerst, dus druk ligt lager (maar genoeg extra taken)
de retourenparade ettert volgens mij tot begin januari door (verschillende redenen uiteraard, veel gehoord is: "had ik al". "Dubbel besteld")quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt er nog een boel retour van mensen die verwacht hadden het met kerst binnen te hebben?
quote:
als ik naar ervaringen uit het verleden kijk: postnl enzo komen dan al rond 15:00-16:00quote:
Rip.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de retourenparade ettert volgens mij tot begin januari door (verschillende redenen uiteraard, veel gehoord is: "had ik al". "Dubbel besteld")
we hebben daarin nu ook 7 werkdagen achterstand
dat is 1 van de dingen die vandaag zal moeten gebeuren om dat een beetje terug te dringen
he? de mensen zonder afspraak gaan voor?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:13 schreef Ama het volgende:
Oke door slechte communicatie moet de ketel een andere dag want ze moeten bij de bovenbuurvrouw bezig in huis en daar hebben ze geen afspraak gemaakt.
Meevallerquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar ervaringen uit het verleden kijk: postnl enzo komen dan al rond 15:00-16:00
dus zouden we wel vroeg weg zijn
Huh? Nee ze kunnen niet bezig in haar huis want de buis loopt door haar huis en die moet ook vervangen worden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
he? de mensen zonder afspraak gaan voor?
owww zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh? Nee ze kunnen niet bezig in haar huis want de buis loopt door haar huis en die moet ook vervangen worden.
Wat handig van zequote:Op dinsdag 23 december 2025 08:13 schreef Ama het volgende:
Oke door slechte communicatie moet de ketel een andere dag want ze moeten bij de bovenbuurvrouw bezig in huis en daar hebben ze geen afspraak gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |