Door te kijken leer je haar ook dat het een doorgang is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Oh Hedwig weet nu iets te goed waar de voordeur zit vanaf de buitenkant. Dit is zo niet handig.Ik zie haar ook niet staan daar, het is dat ik ergens vaag een zachte miauw hoor en denk zal het? En ja hoor.
Stevig doorstappen.quote:
Dus moet eigenlijk het gewoon negeren? Ze weet ook wel hoe ze in de achtertuin moet komen vanaf de voorkant.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door te kijken leer je haar ook dat het een doorgang is.
Ja vond het ook maar koudquote:
Denk dat lamp hele dag weer aan kan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Lichter dan dit wordt het niet?
Kantoorverlichting beste verlichtingquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Lichter dan dit wordt het niet?
Van dat veel te felle licht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kantoorverlichting beste verlichting
Lekker onder zo'n tl balk zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kantoorverlichting beste verlichting
Ja maar die verwarmt ook zijn huis met de vaatwasser.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
@:nattekat schijnt daar wel goed op te gaan.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijg ik nog een beetje kleur
Net zoals jij niet meer van je imago als mannenhaatster afkomtquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Die jongen komt nooit af van zijn imago van de vaatwasser als verwarming he?
Niemand komt hier af van een imago dat ze ooit gekregen hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Tenzij ik een relatie begin met een manquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zoals jij niet meer van je imago als mannenhaatster afkomt
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij ik een relatie begin met een man
Wereldgozer Provinciekereltje @Dr_Flashquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand komt hier af van een imago dat ze ooit gekregen hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En een speciaal topic voor hem.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.
Nou, wat is ieder zijn imago dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, ik ga er even voor zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, wat is ieder zijn imago dan?
100% waarquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:
Er is vast wel een metroman te vinden die alle begrip heeft dat hij op de tweede plaats komt naast de hond.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan hebben we gewoon medelijden met die arme jongen.
Zonder @Budapestenaar had ik het prachtige woord 'vetpoemel' nooit gekend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
100% waar
Daarom weeg ik hier ook 240 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |