ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijptquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de ESF SC en de KSC twee aparte topics zijn.
Nee, zie je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van je gezien inderdaad
Stiekem ken ik je best goed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij mijn sarcasme begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dibs op de Cola Zero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja ik ben vet blij dat er Cola Zero in zit en geen gewone.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dibs op de Cola Zero.
Elke dag is zondag tm 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu meteen het gevoel alsof het vrijdag is.Gaat nog wat worden komende twee weken.
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.Dat is zeker prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.quote:
Dat is dom.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je zo'n prutser bent die 2 weken vrij neemt zonder 2 januari mee te nemen.
aardappelgratin, spruitjes met spekjes en een saucijsjequote:Op dinsdag 23 december 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had boerenkool met rookworst
Pakket dit jaar is zeker goedgekeurd.allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha neequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal heel ongezond en slecht voor je, geef maar aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |