SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ohhh wat leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuke bakvorm ik vondGa in plaats van kerstkoekjes voor de buren nu kerstcakes bakken hiermee morgen denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Woahquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Please wait a minute. I will transfer you to the agent responsible for English skill.
grote verantwoordelijkheid
.. 15 minuten later: "Bye bye".quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Please wait a minute. I will transfer you to the agent responsible for English skill.
grote verantwoordelijkheid
doe maar luxequote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Yoghurt cake met cranberries en pistachenootjes denk ik
Andere tijdzone?quote:
neuj druk gehadquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nacht zou ook nog kunnen.
Ja dat was het ideequote:
Ik las darmenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
benen, buik, armen, cardio.
ook prettig als die getraind zijnquote:
Soms wel ja.quote:
Kan er weer meer doorheenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik wel geleegd vandaag.
Toevalligquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:haags kan trots zijn op kerel en mij. We zijn een 40-45 combiverjaardag van plan.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:haags kan trots zijn op kerel en mij. We zijn een 40-45 combiverjaardag van plan.
Tip: geen verkleedfeestje van maken als het thema 40-45 is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon goed uitgezocht.quote:
Ik las vanmorgen dat er een nieuwe serie over Den Haag komt. Waarin ze tokkies en chique Hagenezen gaan volgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: geen verkleedfeestje van maken als het thema 40-45 is.
We kunnen ons samen inschrijven met @liesje1979quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat er een nieuwe serie over Den Haag komt. Waarin ze tokkies en chique Hagenezen gaan volgen.
Ja leuk, ik doe er niet aan mee. Voor iemand hem in wil koppen
Nu jezelf belonen voor die discipline en 400 euro aan lego uitgeven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb mij kunnen inhouden en heb geen 300 euro aan lego uitgegeven
¤299,99?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Wel LEGO gekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
nee, de set die ik wel wilde kopen hadden ze nergens meer.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de set die ik wel wilde kopen hadden ze nergens meer.
en deze vond ik echt te duur. ook al was al meer dan 100 euro van de prijs af
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het komt niet eens zo ver dat ik ga rollen.quote:
Je vergist je in de rolverdeling; ze probeert jou juist iets aan te leren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Hedwig weer voor de voordeur. Dit moet ik haar echt weer af zien te leren.
quote:
Ja dag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergist je in de rolverdeling; ze probeert jou juist iets aan te leren.
Vanochtend nog langs gefietst. Komt wel dichtbij zo.quote:
Vastquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:10 schreef dud0r het volgende:
Het komt niet eens zo ver dat ik ga rollen.
Kom danquote:
ja kan wel wat missenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het kader van de kerstgedachte, kan @:bitterbal de zon met ons delen?
typisch gerecht uit het noorden voor de toerist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
Dat is blijkbaar een typisch gerecht uit het noorden van thailand
Dat wordt s ochtends hard doorlopen naar de sportschool wil ik het niet koud krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Immer vechten met het VOCHTIGE POESJEquote:
De linkerquote:
wat allemaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
Mocht iemand bang zijn geen eten te hebben deze week: ik heb nog wel wat
stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:10 schreef dud0r het volgende:
16464 stapjes alweer. Toch wel weer genoeg voor vandaag.
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.quote:
ik denk dat ik het ook wel red tot bijna volgend jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
nu weet ik nog steeds niet wat je allemaal hebtquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.
Wat voor eten heb je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
op basis van havermelkquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik naar de wijnwinkel hier. Ik zo van: ik zoek een afscheidscadeautje voor een collega en ze is best hip, Amsterdams. De man: look no further we hebben natuurwijn. Oke ja doe maar dan.
Ik sluit bij jou aan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Dibs op de gerookte zalm , chips en de zeevruchten!1
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 danquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit bij jou aan.De kaasmeuk mag ze zelf eten.
heb je genoeg zalm gekocht voor AirwiN en mij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en allerlei soorten bloem om nog pannenkoeken, pizza en nieuwjaarsrolletjes te kunnen maken.
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
hmmquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.
Ik lig nog steeds op de bankquote:
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zitten
Noodradio check, water check, M&M's check. Kom maar op met die 72 uurquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.
ik teken er voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dat was zijn vrouw vergeten denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dan had hij haar terug moeten sturen naar de supermarkt. Zo leert ze het nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was zijn vrouw vergeten denk ik
prima ontbijtje zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Oké NatteKatquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. laad je telefoon eens opquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. Hij zit nu aan de lader.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. laad je telefoon eens op
2. al een bericht gehad met we komen later excuses?
3. je pakketje ligt overmorgen bij een pakketpunt aan de andere kant van het land.
4. dat pakketpunt zit dicht tot 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. Hij zit nu aan de lader.
2. Nog geen bericht van gehad.
3. Waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |