Verkeerde zender?quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 23:05 schreef Felagund het volgende:
Nolles is niet heel snugger lijkt het.
Blondi?quote:Op maandag 22 december 2025 23:07 schreef BB-King het volgende:
Prima laatste pot om je hond bij uit te laten.
En dat ga ik dan ook doen.
Maakt niet uit😛quote:Op maandag 22 december 2025 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bullen al verloren. Dit begint lekker !!!
Mazzel a niffoquote:Op maandag 22 december 2025 23:20 schreef fetX het volgende:
Ik zie de uitslag hiervan morgen wel. De groeten.
Zo zien we het graagquote:Op maandag 22 december 2025 23:28 schreef Felagund het volgende:
Het is niet de dag van de Amerikanen.
Erg mooi, terug naar je oranje idioot, deporteren die handel!quote:Op maandag 22 december 2025 23:28 schreef Felagund het volgende:
Het is niet de dag van de Amerikanen.
De stagiair die de live scores moet updaten is ook half in slaap gevallen.quote:Op maandag 22 december 2025 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
We worden wel verwend met matige slotwedstrijden
Sevada trainwreckquote:Op maandag 22 december 2025 23:36 schreef Szura het volgende:
Zitten we al op de champagne hypetrain? 🍾 🚆
Biertje erbijquote:Op maandag 22 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag vrienden. Vanavond half Utrecht op een hoop gespeeld in een muziekquiz
Humphries-Aspinall kan wel top wordenquote:Op maandag 22 december 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Derde kwart dus
Humphries v Clemens
Aspinall v Doets
Van Veen v Razma
Evans v Manby
Tivoli?quote:Op maandag 22 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dag vrienden. Vanavond half Utrecht op een hoop gespeeld in een muziekquiz
Dit is een beetje zielig.quote:
Dit verbaast niet.quote:Op maandag 22 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jezus, Manby hoeft niet eens zijn best te doen.
Niels volgt overigens duidelijk niet de MODUS en Development Tour. @:wimderon
quote:Op maandag 22 december 2025 21:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom doet Gates een meerval na als hij gooit
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Lex Immers moet gewoon in de studio, die slaat Co zo op zijn muil.
Wattimena - Williams kan weleens all the way gaan. En ik hoop dat Merk op komt dagen om Wright eruit te spelen.quote:
Doets maakt een prima kans tegen deze Aspinall.quote:Op maandag 22 december 2025 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Humphries-Aspinall kan wel top worden
Djurmeen en Scott vind ik twee mongolen dus hopelijk nietquote:Op maandag 22 december 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wattimena - Williams kan weleens all the way gaan. En ik hoop dat Merk op komt dagen om Wright eruit te spelen.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis het plaatje met ik geloof Maijer en Raybar en nog iemand met een enorm schaal garnituur
quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanmiddag Jerry, dat was niet vermakelijk. Manman, zelfs ik gooi nog een gemiddelde van drie pijlen boven zijn IQ.
quote:Op maandag 22 december 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga naar het cafe volgende week LETS GOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
quote:Op maandag 22 december 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
VvdV voegt niets toe, ja aan het riool.
Zjak nuanceerde deze stellingquote:Op maandag 22 december 2025 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Lennard schijnt buiten de okkie de grootste onbeschofte klootzak van het circuit te zijn. En dan moet je wel een grote zijn.
Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?quote:
Wat een legend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Holyshit.
No Treble Visits van Van Veen: 4%
Hij heeft een dartmaatje van me een korte periode geholpen/ondersteund, niet echt een succes geworden, maar verder geen idee waar hij nu aanhangt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?
Die doet tegen mee aan t WK snuffelhondenquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige wat we echt wilden toch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve het schroeien van Gian een matige avond
wimderon in DRT / 2026 PDC World Darts Championship #62 Rapid Ricky genotquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
De worp van Sevada is bijna exact een kopie van Gabriel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen 108,28
Andrew Gilding 99,01
Ryan Searle 98,67
Michael Smith 97,93
Luke Humphries 97,21
Luke Littler 97,15
Madars Razma 97,1
Martin Schindler 96,16
Gerwyn Price 95,83
David Davies 95,53
Raya is een gokker.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
https://www.nu.nl/sport-o(...)-een-jantje-lui.html
"Kerst telt dit jaar niet voor mij. Ik heb niets te vieren"
"Uiteindelijk koop je niks voor oké spel. Ik heb twee legs gepakt tegen de nummer 111 van de wereld. Als mensen het krantje openslaan, zien ze dat Van Barneveld 3-0 klop heeft gekregen."
“ "Ik zou willen afvallen en fitter worden, maar ik ben een 'Jantje lui'. Soms zit ik dagenlang op de bank op m'n telefoon te scrollen en doe ik niks. Ik sta niet eens op om met koptelefoon een rondje te gaan lopen. Ik heb een inspirator nodig die me van de bank af krijgt.”
Treurnis alom inderdaad. Maar WIJ snappen zoiets niet, want we zijn geen profsquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
Ook voor het praktische deel is hulp gewenst. "Op de dag van de wedstrijd tegen Bellmont zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur. Ik kon maar 2,5 uur voorbereiding pakken in plaats van 3 uur. Voor ik het wist moest ik het podium op. Ik begon zwaar opgefokt aan de partij."
Net als Dirk lag het aan de voorbereiding
maar komop, en met het gevaar dat ik nu over iets praat waar ik helemaal geen verstand van heb.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
"Uiteindelijk koop je niks voor oké spel. Ik heb twee legs gepakt tegen de nummer 111 van de wereld. Als mensen het krantje openslaan, zien ze dat Van Barneveld 3-0 klop heeft gekregen."
“ "Ik zou willen afvallen en fitter worden, maar ik ben een 'Jantje lui'. Soms zit ik dagenlang op de bank op m'n telefoon te scrollen en doe ik niks. Ik sta niet eens op om met koptelefoon een rondje te gaan lopen. Ik heb een inspirator nodig die me van de bank af krijgt.”
Niemand heeft gezegd dat hij een taxi moest nemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
Ook voor het praktische deel is hulp gewenst. "Op de dag van de wedstrijd tegen Bellmont zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur. Ik kon maar 2,5 uur voorbereiding pakken in plaats van 3 uur. Voor ik het wist moest ik het podium op. Ik begon zwaar opgefokt aan de partij."
Net als Dirk lag het aan de voorbereiding
Hij heeft toch allemaal van die dure poppen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
Deze man heeft een carriere gehad van heb ik jou daar, waar is al z'n geld heen? Heeft ie nooit nagedacht over een leven na darts? Alles gewoon verbrast?
Doen ze ook opsporingsacties bij de Brienenoord?quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die doet tegen mee aan t WK snuffelhonden
Bekijk deze YouTube-video
De avond heeft wel KRAKER potentiequote:Op dinsdag 23 december 2025 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helaas ook vanmiddag weer geen tijd om al op het bankje te gaan liggen. Nog even buffelen.
Het is afzien. Puur je tijd uitzitten op kantoor tot morgenmiddag 16:00uquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helaas ook vanmiddag weer geen tijd om al op het bankje te gaan liggen. Nog even buffelen.
Beste kwart van het WK. Zes spelers onder de noemer ‘sympathiek, leuk om naar te kijken’. Hadden er voor mij acht kunnen zijn als Nijman en de depressieve Belg bij de les waren, maar ach ja. Clemens en Razma geef ik maar weinig kans.quote:Op maandag 22 december 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Derde kwart dus
Humphries v Clemens
Aspinall v Doets
Van Veen v Razma
Evans v Manby
Lekker je geld verbrassen aan Fok-abonnementen en speelgoedkaartjes, stukje Rayaquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag komen mijn Panini plaatjes@:maxi-mus
Man man man wat een kansloos gekwaak hier af en toe. Stukje Jerry.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker je geld verbrassen aan Fok-abonnementen en speelgoedkaartjes, stukje Raya
quote:"Kerst telt dit jaar niet voor mij. Ik heb niets te vieren", vertelt Van Barneveld
quote:"Op de dag van de wedstrijd tegen Bellmont zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur. Ik kon maar 2,5 uur voorbereiding pakken in plaats van 3 uur. Voor ik het wist moest ik het podium op. Ik begon zwaar opgefokt aan de partij."
quote:"Ik heb een begeleider nodig die tegen het hotelpersoneel had gezegd: '16.00 uur is 16.00 uur en dan gaat Van Barneveld naar die zaal.' Ik zoek iemand die dag en nacht voor me klaarstaat om van alles te regelen en met wie ik lief en leed kan delen."
Van Barneveld weet dat die persoon niet eenvoudig te vinden is. "Ik ben niet de leukste na nederlagen, dus diegene moet met mij kunnen omgaan. En zo iemand moet ook 2.000 tot 4.000 euro per maand verdienen. Ga die centjes maar ophoesten als je zelf niet veel prijzengeld pakt. Ik hoop dat er sponsoren zijn die kunnen helpen."
Ik pak de bingokaart erbijquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roer gaat om bij Van Barneveld: 'Iemand moet me van de bank krijgen'
[..]
[..]
[..]
Nou ja zoals die zelf zegt scheiding/belastingen/kosten. volgens AI heeft die zo'n 5 miljoen aan prijzengeld gepakt, na kosten (reiskosten, management, ander 'personeel'), belastingen en een scheiding houdt je dan vrij weinig over op een carrière van 35 jaar. Zelfs als je dat bedrag nog zou verdubbelen met sponsordeals/clinics e.d (en ik betwijfel of dat zoveel is, sponsordeals zijn pas echt lucratief geworden in deze tijd van social media). Met darten valt gewoon niet zoveel geld te verdienen, zelfs nu is eigenlijk enkel de top-50 in staat een leuk zakcentje te verdienen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar komop, en met het gevaar dat ik nu over iets praat waar ik helemaal geen verstand van heb.
Deze man heeft een carriere gehad van heb ik jou daar, waar is al z'n geld heen? Heeft ie nooit nagedacht over een leven na darts? Alles gewoon verbrast?
Kijk naar Vincent van der Voort, die heeft z'n schaapjes volgens mij aardig op het droge (dartshop?) en doet daarnaast dingen voor Viaplay en sportnieuws. Doet scouting voor winmau (oke, die moest waarschijnlijk in MvG's contract ingefietst worden maar toch).
Maar zoiets kan Ray toch ook doen? Wordt analist, wordt amabassadeur voor Target (zoals Taylor).
Want nu gaat ie nog 2 jaar krabbelen voor een inkomen dat Netto niet veel hoger zal liggen als de gemiddelde Nederlander, en dan? daarna? is er dan wel geld genoeg tot z'n 90e?
Chauffeur: D. van Duijvenbode.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur.
Maar een Vdv of zelfs een fucking Ronald Scholten hoeft toch ook niet de fabriek in?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja zoals die zelf zegt scheiding/belastingen/kosten. volgens AI heeft die zo'n 5 miljoen aan prijzengeld gepakt, na kosten (reiskosten, management, ander 'personeel'), belastingen en een scheiding houdt je dan vrij weinig over op een carrière van 35 jaar. Zelfs als je dat bedrag nog zou verdubbelen met sponsordeals/clinics e.d (en ik betwijfel of dat zoveel is, sponsordeals zijn pas echt lucratief geworden in deze tijd van social media). Met darten valt gewoon niet zoveel geld te verdienen, zelfs nu is eigenlijk enkel de top-50 in staat een leuk zakcentje te verdienen.
De reiniging van die ondergepiste verdieping was destijds een dure grap.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:00 schreef koemleit het volgende:
Deze man heeft een carriere gehad van heb ik jou daar, waar is al z'n geld heen?
JULIADquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:11 schreef mitt het volgende:
Met demo's ect kan hij toch genoeg verdienen? Ik vind het altijd zo'n raar verhaal dat hij moet financieel.
Zeker, wel een goed radiohoofd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Gian kan trouwens na zijn carrière ook gewoon lekker gaan analyseren op de TV, vlotte babbel.
quote:
En vanavond weer een concertjequote:Op maandag 22 december 2025 17:48 schreef Szura het volgende:
Wie was dat die wegging vanmiddag, @:dagoduck?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En vanavond weer een concertje
Laten we hopen van niet. Hup Scott, eruit met Wattimena.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaan we met 7 Nederlanders naar de laatste 32?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou heel mooi zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
MvG moet echt een stuk beter gaan gooien inderdaad, benieuwd vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijnMaar ik ben bang van niet. Kan zomaar eens bij 4 blijven #unpopularopinion
Hoeveelste is dat - naar schatting - in je nog jonge levenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En vanavond weer een concertje
Geen schatting. Het wordt optreden 3180 (voorprogramma) 3181 (hoofdact), enige foutmarge daargelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoeveelste is dat - naar schatting - in je nog jonge leven
quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt optreden 3180 (voorprogramma) 3181 (hoofdact)
Dat is wel een beetje veel. Ik kom denk ik tot 6 of 7.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen schatting. Het wordt optreden 3180 (voorprogramma) 3181 (hoofdact), enige foutmarge daargelaten.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel. Ik kom denk ik tot 6 of 7.
Genot!quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag komen mijn Panini plaatjes@:maxi-mus
Niet geluisterd maar Soutar deed een beetje raar bij het handenschudden leek het, gefrustreerd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Giejen in de podcast.
Bekijk deze YouTube-video
Mn google zoekresultaten varieren van een zanger tot een mediator tot een inmiddels overleden persoon.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ene Rene van der Bosch zit in de studio vanmiddag en ik kan niets over hem vinden. Wie is dat?
Die laatste zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn google zoekresultaten varieren van een zanger tot een mediator tot een inmiddels overleden persoon.
Baila De Gasolina zegt je niets?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ene Rene van der Bosch zit in de studio vanmiddag en ik kan niets over hem vinden. Wie is dat?
Ik kan me niet herinneren dit in de kroeg te hebben gehoord maatjequote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baila De Gasolina zegt je niets?
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook de goaltune bij een KKD ploeg geloof ik, kan me even niet heugen welke.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dit in de kroeg te hebben gehoord maatje.
Is dit een AI post?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar komop, en met het gevaar dat ik nu over iets praat waar ik helemaal geen verstand van heb.
Kijk naar Vincent van der Voort, die heeft z'n schaapjes volgens mij aardig op het droge (dartshop?) en doet daarnaast dingen voor Viaplay en sportnieuws. Doet scouting voor winmau (oke, die moest waarschijnlijk in MvG's contract ingefietst worden maar toch).
Maar zoiets kan Ray toch ook doen? Wordt analist, wordt amabassadeur voor Target (zoals Taylor).
Want nu gaat ie nog 2 jaar krabbelen voor een inkomen dat Netto niet veel hoger zal liggen als de gemiddelde Nederlander, en dan? daarna? is er dan wel geld genoeg tot z'n 90e?
En al die analyses waarom het niet gaat, je bent "gewoon" te oud, je bent niet meer zo scherp als vroeger. Daar is (denk ik) niet veel aan te doen. En dat moet z'n instelling zijn. "Ik vind het een waanzinnig leuk spelletje, ik speel omdat ik het leuk vind, helaas kan ik niet meer zoveel winnen als vroeger, maar zolang ik het leuk vind ga ik door".
Maar dat is het niet, het is echt omdat het moet voor de poet (blijkbaar) en dan heeft ie het voor de 234e keer over "het roer om", "van de bank af", "trainen" en "niet van materiaal wisselen" (hij had godbetert iemand bij die er dit keer voor zou zorgen dat ie dat neit zou doen zei ie)
RvB was altijd met grote dartsheld, en later in de jaren 2014 tot 2018 m'n guilty pleassure, iemand die echt af en toe hele speciale dingen liet zien. Maar na z'n comeback is het echt vrijwel alleen treurnis en niet alleen in resultaten.
Deze man had als een soort godfather van het Nederlands darts kunnen opereren. Terwijl hij nu wordt uitgelachen door mensen die vroeger gewoon met 9-0 van het bord gingen.
Bij ieder groot sporttoernooi is het tegenwoordig ook een standaard pauzenummer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hoor je 'hier' op elk feest en kantine. Kutnummer.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arme @heywooduquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:02 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die naar Baila de Gasolina luisteren gun ik een enkeltje Nunspeet.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
Dit is precies waar het mis zit. Hij moet dat advies juist ter harte nemen. Hij moet accepteren dat zijn tijd geweest is. Hij heeft alles al gewonnen en alles wat hij nu meepakt is bonus. De concurrentie is nu veel beter dan vroeger en hij is nu veel ouder dan toen, het is onvermijdelijk dat hij niet meer bij de top meedraait. Met de houding "alleen winnen telt" gaat hij van teleurstelling naar teleurstelling en frustratie naar frustratie. Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank, dus hij zal een nieuwe motivatie moeten vinden en z'n ego aan de kant moeten zetten.quote:Van Barneveld: "Laatst zei iemand bloedserieus tegen me: 'Je hebt toch niets te verliezen, geniet lekker van het gooien.' Dat is het domste wat je tegen mij kunt zeggen. Alleen winnen telt. Daarvoor moet vanaf nu alles wijken."
Niet zo specifiek, maar:quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Plaisier is dus daadwerkelijk heftruckchauffeur.
(vast allang besproken maar goed)
quote:
Het is vrij ironisch ja. Vergelijk het eens met Gary Anderson die ook meedraait puur op zijn godstalent, en dat vol plezier doet. Daar hoort gewoon bij dat je niet alles meer kan winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dit is precies waar het mis zit. Hij moet dat advies juist ter harte nemen. Hij moet accepteren dat zijn tijd geweest is. Hij heeft alles al gewonnen en alles wat hij nu meepakt is bonus. De concurrentie is nu veel beter dan vroeger en hij is nu veel ouder dan toen, het is onvermijdelijk dat hij niet meer bij de top meedraait. Met de houding "alleen winnen telt" gaat hij van teleurstelling naar teleurstelling en frustratie naar frustratie. Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank, dus hij zal een nieuwe motivatie moeten vinden en z'n ego aan de kant moeten zetten.
Zou het ook zo kunnen zijn dat Gary iets beter met zijn verdiende centjes is omgegaan dan Barney?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vrij ironisch ja. Vergelijk het eens met Gary Anderson die ook meedraait puur op zijn godstalent, en dat vol plezier doet. Daar hoort gewoon bij dat je niet alles meer kan winnen.
Ik snap wel dat de vloertoernooien geen goede motivator zijn. Daar vind ik dat de PDC ook wat tekort doet.
zal wel de rechter zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://x.com/SkySportsDarts/status/2002874062625026170
Jerry is dus een van de PSV-users die mee post in het Feyenoord-topicquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer die kut Jerry.
En die downie is dus voor psv, goh.
Volgens Zjak een ‘gunstige loting’quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Scott Williams die Wattimena het toernooi uitflikkert.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:42 schreef BB-King het volgende:
Dacht altijd dat hij uit Limburg kwam. Waarom praat ie dan niet wat normalerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer die kut Jerry.
En die downie is dus voor psv, goh.
Zuurstoftekort bij geboortequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:46 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dacht altijd dat hij uit Limburg kwam. Waarom praat ie dan niet wat normaler
Dit zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:42 schreef BB-King het volgende:
3FM gaat ook gewoon all in op die feestmeuk tegenwoordig, waarom denk je dat de luisteraar daar weg is?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:34 schreef Felagund het volgende:
Je ontkomt niet aan Baila de gasolina, wordt nu ook al gedraaid op 3FM.
Denk een uur na afloop van de avondsessie of zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het schema voor na de kerst pas na vanavond bekend?
Dat is niet echt een recent probleem toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3FM gaat ook gewoon all in op die feestmeuk tegenwoordig, waarom denk je dat de luisteraar daar weg is?
De constant wisselende koers en muziekmix is wel dodelijk als je wat luisteraars probeert te winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is niet echt een recent probleem toch?
Met deze route ook weer niet heel raar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Tata in de derde ronde, stel je voor.
Meikle geen score boven de 140 in zet 1quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mis alleen zaterdagavond de laatste pot denk ik.
Zin om tussen de ¤2000 en ¤4000 p/m te verdienen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dit is precies waar het mis zit. Hij moet dat advies juist ter harte nemen. Hij moet accepteren dat zijn tijd geweest is. Hij heeft alles al gewonnen en alles wat hij nu meepakt is bonus. De concurrentie is nu veel beter dan vroeger en hij is nu veel ouder dan toen, het is onvermijdelijk dat hij niet meer bij de top meedraait. Met de houding "alleen winnen telt" gaat hij van teleurstelling naar teleurstelling en frustratie naar frustratie. Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank, dus hij zal een nieuwe motivatie moeten vinden en z'n ego aan de kant moeten zetten.
Dagjesvolkedquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Vast ook van die mensen die op de sosjuls hun spotify wrapped gaan delen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn top 2000 stemmers in dit topic.
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast ook van die mensen die op de sosjuls hun spotify wrapped gaan delen.
Of hoe dat ook heet.
Toen het nog Oud-Zeeland wasquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Sterker nog, ik was vandaag precies 10 jaar geleden in Rotorua![]()
Nou ja met obsessie dus ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank,
Socials.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hoe dat ook heet.
Nee, ik gebruik geen Spotify.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hoe dat ook heet.
En mensen die op fora als Fok! posten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hoe dat ook heet.
Aotearoa.quote:
Wie zijn die mensen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
En mensen die op fora als Fok! posten.
Mateloos efficiënt woord is dat. Zes lettergrepen in acht lettersquote:
Oplossing: in huis DRT blijven volgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet eigenlijk in huis wat doen, maar wil dit warme bad niet verlaten.
Dat rijmtquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er worden mensen vermoord in Velsen-Noord.
't Is even mysterieus als ongehoordquote:
Noppert of Hood.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar hiervan de volgende ronde?
Hij heeft wel een beetje een hoofd als een balletje jus jaquote:
quote:Michael van Gerwen v William O'Connor
Peter Wright v Arno Merk
Gary Anderson v Connor Scutt
Jermaine Wattimena v Scott Williams
Danny Noppert v Justin Hood
Jonny Tata v Ryan Meikle
Josh Rock v Joe Comito
Daryl Gurney v Callan Rydz
Prima idee..quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oplossing: in huis DRT blijven volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |