Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?quote:
Wat een legend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Holyshit.
No Treble Visits van Van Veen: 4%
Hij heeft een dartmaatje van me een korte periode geholpen/ondersteund, niet echt een succes geworden, maar verder geen idee waar hij nu aanhangt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?
Die doet tegen mee aan t WK snuffelhondenquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige wat we echt wilden toch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve het schroeien van Gian een matige avond
wimderon in DRT / 2026 PDC World Darts Championship #62 Rapid Ricky genotquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
De worp van Sevada is bijna exact een kopie van Gabriel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen 108,28
Andrew Gilding 99,01
Ryan Searle 98,67
Michael Smith 97,93
Luke Humphries 97,21
Luke Littler 97,15
Madars Razma 97,1
Martin Schindler 96,16
Gerwyn Price 95,83
David Davies 95,53
Raya is een gokker.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
https://www.nu.nl/sport-o(...)-een-jantje-lui.html
"Kerst telt dit jaar niet voor mij. Ik heb niets te vieren"
"Uiteindelijk koop je niks voor oké spel. Ik heb twee legs gepakt tegen de nummer 111 van de wereld. Als mensen het krantje openslaan, zien ze dat Van Barneveld 3-0 klop heeft gekregen."
“ "Ik zou willen afvallen en fitter worden, maar ik ben een 'Jantje lui'. Soms zit ik dagenlang op de bank op m'n telefoon te scrollen en doe ik niks. Ik sta niet eens op om met koptelefoon een rondje te gaan lopen. Ik heb een inspirator nodig die me van de bank af krijgt.”
Treurnis alom inderdaad. Maar WIJ snappen zoiets niet, want we zijn geen profsquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
Ook voor het praktische deel is hulp gewenst. "Op de dag van de wedstrijd tegen Bellmont zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur. Ik kon maar 2,5 uur voorbereiding pakken in plaats van 3 uur. Voor ik het wist moest ik het podium op. Ik begon zwaar opgefokt aan de partij."
Net als Dirk lag het aan de voorbereiding
maar komop, en met het gevaar dat ik nu over iets praat waar ik helemaal geen verstand van heb.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
https://www.nu.nl/sport-o(...)-een-jantje-lui.html
"Kerst telt dit jaar niet voor mij. Ik heb niets te vieren"
"Uiteindelijk koop je niks voor oké spel. Ik heb twee legs gepakt tegen de nummer 111 van de wereld. Als mensen het krantje openslaan, zien ze dat Van Barneveld 3-0 klop heeft gekregen."
“ "Ik zou willen afvallen en fitter worden, maar ik ben een 'Jantje lui'. Soms zit ik dagenlang op de bank op m'n telefoon te scrollen en doe ik niks. Ik sta niet eens op om met koptelefoon een rondje te gaan lopen. Ik heb een inspirator nodig die me van de bank af krijgt.”
Niemand heeft gezegd dat hij een taxi moest nemenquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
Ook voor het praktische deel is hulp gewenst. "Op de dag van de wedstrijd tegen Bellmont zou ik om 16.00 uur worden opgehaald door een shuttlebus, maar die arriveerde pas om 16.30 uur. Ik kon maar 2,5 uur voorbereiding pakken in plaats van 3 uur. Voor ik het wist moest ik het podium op. Ik begon zwaar opgefokt aan de partij."
Net als Dirk lag het aan de voorbereiding
Hij heeft toch allemaal van die dure poppen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
Deze man heeft een carriere gehad van heb ik jou daar, waar is al z'n geld heen? Heeft ie nooit nagedacht over een leven na darts? Alles gewoon verbrast?
Doen ze ook opsporingsacties bij de Brienenoord?quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die doet tegen mee aan t WK snuffelhonden
Bekijk deze YouTube-video
De avond heeft wel KRAKER potentiequote:Op dinsdag 23 december 2025 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helaas ook vanmiddag weer geen tijd om al op het bankje te gaan liggen. Nog even buffelen.
Het is afzien. Puur je tijd uitzitten op kantoor tot morgenmiddag 16:00uquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helaas ook vanmiddag weer geen tijd om al op het bankje te gaan liggen. Nog even buffelen.
Beste kwart van het WK. Zes spelers onder de noemer ‘sympathiek, leuk om naar te kijken’. Hadden er voor mij acht kunnen zijn als Nijman en de depressieve Belg bij de les waren, maar ach ja. Clemens en Razma geef ik maar weinig kans.quote:Op maandag 22 december 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Derde kwart dus
Humphries v Clemens
Aspinall v Doets
Van Veen v Razma
Evans v Manby
Lekker je geld verbrassen aan Fok-abonnementen en speelgoedkaartjes, stukje Rayaquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag komen mijn Panini plaatjes@:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |